Zmiany w Portfelu SGB od 1 kwietnia 2021 r.

W związku z uruchomieniem zrzeszeniowej aplikacji mobilnej SGB Mobile dla klientów indywidualnych informujemy, że stopniowo wycofywana jest z oferty Powiatowego Banku Spółdzielczego we Wrześni wspólna dla banków spółdzielczych aplikacja Portfel SGB.Klient indywidualny

Od 1 kwietnia 2021 r. wyłączyliśmy aplikację Portfel SGB dla klientów indywidualnych. Nie zalogujesz się już do aplikacji i nie skorzystasz z funkcji płatności mobilnych telefonem. Obsługa kart debetowych i kredytowych w PLN oraz BLIK również są niedostępne.

Klient instytucjonalny

Aplikacja Portfel SGB dla klientów instytucjonalnych będzie nadal funkcjonować, ale wyłączyliśmy płatności kartami stokenizowanymi. Możesz korzystać z pozostałych funkcji aplikacji, w tym dodawać karty, aktywować BLIKA czy wykonywać płatności BLIKIEM.

Korzystaj z aplikacji mobilnej Powiatowego Banku Spółdzielczego we Wrześni NASZ BANK, bądź też zrzeszeniowej aplikacji SGB Mobile.

Płacić mobilnie możesz też z użyciem portfeli cyfrowych.