- Kredyty i pożyczki hipoteczne
- Kredyty gotówkowe
- Konta
- Lokaty
- Karty płatnicze
- Bankowość elektroniczna
- Pozostałe
- Wskaźniki referencyjne
- O banku
- Placówki i bankomaty
- Kontakt
- Aplikacje mobilne
Pamiętaj! Kiedy ktoś prosi Cię o kod BLIK, zawsze działaj ostrożnie i potwierdź tożsamość osoby, zanim podasz jej jakiekolwiek informacje. Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą oszustwa, natychmiast zadzwoń na Infolinię SGB czynną 24/7: 800 88 88 88
606efa39531e2fb6c60822c21330994fwygodny i bezpieczny mobilny dostęp do bankowości internetowej
Sprawdź
szczegóły
NASZ BANK to nowoczesna aplikacja mobilna do dyspozycji użytkowników serwisu bankowości internetowej Powiatowego Banku Spółdzielczego we Wrześni. Umożliwia ona korzystanie z usługi bankowości internetowej na urządzeniach mobilnych typu smartfon i tablet.
Jeśli chcesz bezpiecznie i wygodnie korzystać z usług Banku na urządzeniach mobilnych, nie czekać na SMS-y, szybko i bezpiecznie autoryzować dyspozycje, pobierz i uruchom aplikację Nasz Bank na swoim urządzeniu mobilnym!
Aplikacja mobilna NASZ BANK umożliwia:
Dostęp do aplikacji mobilnej NASZ BANK chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
Zachęcamy do korzystania z naszej aplikacji!!!
swobodny dostęp do rachunku 24 h, 7 dni w tygodniu
bezpieczny i wygodny sposób autoryzacji przelewów internetowych
powiadomienia PUSH
historia operacji zawsze pod ręką
Gotowe – Proces aktywacji zakończył się pomyślnie.
Pobranie i korzystanie aplikacji Nasz Bank jest bezpłatne. Nawiązuje ona jednak połączenie z Internetem i należy sprawdzić jakie opłaty nalicza operator sieci komórkowej za transmisję danych.
Mobilna Autoryzacja, to alternatywny sposób potwierdzania operacji wykonywanych w bankowości internetowej, zastępuje ona jednorazowe hasła z kart kodów lub wysyłane w komunikatach SMS. Z mobilnej autoryzacji można korzystać jedynie w Aplikacji.
Aplikację można aktywować na maksymalnie czterech urządzeniach mobilnych jednocześnie. Należy jednak pamiętać, że zalogowanie do Aplikacji na jednym urządzeniu mobilnym, spowoduje wygaśnięcie sesji w bankowości na innym urządzeniu.
W przypadku utraty np. telefonu, należy w serwisie bankowości internetowej usunąć powiązane urządzenie (Ustawienia Kanały dostępu i urządzenia Usuń urządzenie).
Aplikacja mobilna NASZ BANK w Powiatowym Banku Spółdzielczym we Wrześni to darmowe rozwiązanie na smartfon umożliwiające pełną i bezpieczną kontrolę finansów osobistych w dowolnym momencie.