Alert informacyjny

Pamiętaj! Kiedy ktoś prosi Cię o kod BLIK, zawsze działaj ostrożnie i potwierdź tożsamość osoby, zanim podasz jej jakiekolwiek informacje. Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą oszustwa, natychmiast zadzwoń na Infolinię SGB czynną 24/7: 800 88 88 88

NASZ BANK

wygodny i bezpieczny mobilny dostęp do bankowości internetowej

Sprawdź
szczegóły

Hero scroll down icon

Aplikacja mobilna Nasz Bank

NASZ BANK to nowoczesna aplikacja mobilna do dyspozycji użytkowników serwisu bankowości internetowej Powiatowego Banku Spółdzielczego we Wrześni. Umożliwia ona korzystanie z usługi bankowości internetowej na urządzeniach mobilnych typu smartfon i tablet.

Jeśli chcesz bezpiecznie i wygodnie korzystać z usług Banku na urządzeniach mobilnych, nie czekać na SMS-y, szybko i bezpiecznie autoryzować dyspozycje, pobierz i uruchom aplikację Nasz Bank na swoim urządzeniu mobilnym!

 

Aplikacja mobilna NASZ BANK umożliwia:

  • swobodny i bezpieczny dostęp do usług Banku na urządzeniach mobilnych,
  • wygodna obsługa urządzeń z ekranem dotykowym,
  • weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
  • lista rachunków, lokat, salda, informacje,
  • lista kredytów, opis, harmonogramy spłat,
  • historia operacji, filtrowanie, wyszukiwanie,
  • przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US,
  • przelewy QR (płatności bez wpisywania danych),
  • logowanie – kod PIN, odcisk palca, rozpoznawanie twarzy,
  • wiadomości i powiadomienia PUSH (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji),
  • mobilna autoryzacja zgodna z PSD2 (token elektroniczny),
  • geolokalizacja (wyszukiwanie bankomatów i placówek Banku).

Dostęp do aplikacji mobilnej NASZ BANK chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.

 

Zachęcamy do korzystania z naszej aplikacji!!!

Warunki i korzyści

swobodny dostęp do rachunku 24 h, 7 dni w tygodniu

bezpieczny i wygodny sposób autoryzacji przelewów internetowych

powiadomienia PUSH

historia operacji zawsze pod ręką

Informacje dodatkowe

Jak zacząć korzystać z Aplikacji mobilnej NASZ BANK?

  1. Pobierz aplikację mobilną z odpowiedniego sklepu internetowego. Wybór sklepu uzależniony jest od systemu operacyjnego działającego na Twoim urządzeniu mobilnym.
  2. Jeśli posiadasz urządzenie z systemem Android – odszukaj aplikację „NASZ BANK” w sklepie Google Play.
  3. Jeśli korzystasz z iOS (Apple) – możesz zainstalować aplikację „PBS we Wrześni” bezpośrednio ze sklepu App Store.
  4. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji.
  5. Zaloguj się do Internet Banking i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie.

 

Gotowe – Proces aktywacji zakończył się pomyślnie.

Jakie są opłaty za korzystanie z Aplikacji mobilnej NASZ BANK?

Pobranie i korzystanie aplikacji Nasz Bank jest bezpłatne. Nawiązuje ona jednak połączenie z Internetem i należy sprawdzić jakie opłaty nalicza operator sieci komórkowej za transmisję danych.

Co to jest mobilna autoryzacja?

Mobilna Autoryzacja, to alternatywny sposób potwierdzania operacji wykonywanych w bankowości internetowej, zastępuje ona jednorazowe hasła z kart kodów lub wysyłane w komunikatach SMS. Z mobilnej autoryzacji można korzystać jedynie w Aplikacji.

Na ilu urządzeniach można aktywować Aplikację mobilną NASZ BANK?

Aplikację można aktywować na maksymalnie czterech urządzeniach mobilnych jednocześnie. Należy jednak pamiętać, że zalogowanie do Aplikacji na jednym urządzeniu mobilnym, spowoduje wygaśnięcie sesji w bankowości na innym urządzeniu.

Co zrobić w przypadku utraty urządzenia mobilnego, np. telefonu, na którym zainstalowana była Aplikacja?

W przypadku utraty np. telefonu, należy w serwisie bankowości internetowej usunąć powiązane urządzenie (Ustawienia  Kanały dostępu i urządzenia  Usuń urządzenie).

Aplikacja mobilna NASZ BANK w Powiatowym Banku Spółdzielczym we Wrześni to darmowe rozwiązanie na smartfon umożliwiające pełną i bezpieczną kontrolę finansów osobistych w dowolnym momencie.