NASZ BANK to nowoczesna aplikacja mobilna do dyspozycji użytkowników serwisu bankowości internetowej Powiatowego Banku Spółdzielczego we Wrześni. Umożliwia ona korzystanie z usługi bankowości internetowej na urządzeniach mobilnych z systemem Android i iOS.

Jeśli chcesz bezpiecznie i wygodnie korzystać z usług Banku na urządzeniach mobilnych, nie czekać na SMS-y, szybko i bezpiecznie autoryzować dyspozycje, pobierz i uruchom aplikację mobilną NASZ BANK na swoim urządzeniu!
Aplikacja mobilna NASZ BANK umożliwia:
- przegląd stanu środków na rachunkach bankowych
- swobodny i bezpieczny dostęp do historii wykonanych operacji
- otwieranie i zamykanie lokat terminowych
- dostęp do informacji o posiadanych kredytach
- wykonywanie przelewów jednorazowych (w tym do ZUS, US, a także poprzez Split Payment) oraz predefiniowanych
- wykonywanie przelewów na podstawie kodów QR (płatności bez wpisywania danych)
- realizację płatności w internecie, punktach usługowo-handlowych oraz wypłatę gotówki z bankomatów przy użyciu BLIK
- odbieranie wiadomości i powiadomień poprzez system PUSH (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji)
- mobilną autoryzację zgodną z PSD2 (token elektroniczny)
- Sm@rt wypłata – swobodną wypłatę gotówki bez użycia karty
- smartKARTA – bezpieczną wypłatę gotówki z bankomatu bez dotykania urządzenia
- płatności BLIK, w tym Przelew BLIK na telefon
- usługa 3D Secure
Dostęp do aplikacji mobilnej NASZ BANK chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych (odcisk palca lub rozpoznawanie twarzy).
Co wyróżnia naszą aplikację mobilną?

dzięki smartKARCIE możesz szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek w bankomatach i wpłatomacie Powiatowego Banku Spółdzielczego we Wrześni

nowa i bardzo wygodna funkcja, dająca możliwość realizacji transakcji bez użycia karty w bankomatach Powiatowego Banku Spółdzielczego we Wrześni

BLIK zastępuje gotówkę i karty płatnicze
Przelewaj BLIKIEM na telefon!
BLIKIEM w aplikacji mobilnej NASZ BANK szybko i bezpiecznie rozliczysz się ze znajomymi lub przelejesz pieniądze dziecku.
- Bez numeru konta – wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA
- Natychmiast – przelew możesz zrobić o każdej porze
- Bezpłatnie – 0 zł za wykonanie przelewu
- Do 500 zł jednorazowo

Zachęcamy do korzystania z aplikacji mobilnej NASZ BANK!!!
swobodny dostęp do rachunku 24 h, 7 dni w tygodniu
bezpieczny i wygodny sposób autoryzacji przelewów internetowych
historia operacji zawsze pod ręką
- Pobierz aplikację mobilną z odpowiedniego sklepu internetowego. Wybór sklepu uzależniony jest od systemu operacyjnego działającego na Twoim urządzeniu mobilnym.
- Jeśli posiadasz urządzenie z systemem Android – odszukaj aplikację „NASZ BANK” w sklepie Google Play.
- Jeśli korzystasz z iOS (Apple) – możesz zainstalować aplikację „PBS we Wrześni” bezpośrednio ze sklepu App Store.
- Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji.
- Zaloguj się do Internet Banking i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie.
Gotowe – Proces aktywacji zakończył się pomyślnie.
Pobranie i korzystanie aplikacji Nasz Bank jest bezpłatne. Nawiązuje ona jednak połączenie z Internetem i należy sprawdzić jakie opłaty nalicza operator sieci komórkowej za transmisję danych.
Mobilna Autoryzacja, to alternatywny sposób potwierdzania operacji wykonywanych w bankowości internetowej, zastępuje ona jednorazowe hasła z kart kodów lub wysyłane w komunikatach SMS. Z mobilnej autoryzacji można korzystać jedynie w Aplikacji.
Aplikację można aktywować na maksymalnie czterech urządzeniach mobilnych jednocześnie. Należy jednak pamiętać, że zalogowanie do Aplikacji na jednym urządzeniu mobilnym, spowoduje wygaśnięcie sesji w bankowości na innym urządzeniu.
W przypadku utraty np. telefonu, należy w serwisie bankowości internetowej usunąć powiązane urządzenie (Ustawienia Kanały dostępu i urządzenia Usuń urządzenie).
- Zaloguj się do aplikacji mobilnej NASZ BANK/PBS we Wrześni
- Wejdź w Ustawienia
- Wybierz przycisk Przelew na telefon BLIK
- Włącz opcję Odbieranie przelewów na telefon BLIK
- Potwierdź operację otrzymanym od naszego Banku kodem SMS
- Włącz opcję Oznacz użytkowników przelewów na telefon BLIK
GOTOWE! Teraz w łatwy i szybki sposób zrealizujesz małe przelewy.
- Zaloguj się do aplikacji mobilnej NASZ BANK/PBS we Wrześni
- Wybierz BLIK
- Kliknij Przelew na telefon
- Wpisz numer telefonu lub kliknij w ikonę Kontakty, aby wybrać odbiorcę transakcji
- Wybierz kontakt oznaczony logiem BLIK
- Wprowadź tytuł, kwotę i kliknij przycisk Wykonaj
Twoja dyspozycja została zrealizowana. Odbiorca ma już środki na swoim koncie!
Aplikacja mobilna NASZ BANK w Powiatowym Banku Spółdzielczym we Wrześni to darmowe rozwiązanie na smartfon umożliwiające pełną i bezpieczną kontrolę finansów osobistych w dowolnym momencie.