smartKARTA - już jest!

Powiatowy Bank Spółdzielczy uruchomił z dniem 26 sierpnia 2020 r. w bankomatach własnych nową funkcjonalność – smartKARTĘ! Klienci Banku mogą korzystać z rozwiązania wykorzystującego aplikację mobilną NASZ BANK oraz kody QR.

Dzięki wykorzystaniu aplikacji mobilnej i kodu QR wyświetlanego na ekranie bankomatu, gotówkę można podjąć bez dotykania ekranu czy klawiatury tego urządzenia. Niewątpliwą zaletą jest również fakt, iż sama transakcja trwa krócej niż przy wykorzystaniu karty lub Blika, a jednocześnie jest bezpieczniejsza z punktu widzenia ryzyka zakażenia np. koronawirusem.

Jak to działa w praktyce?

  • Transakcja definiowana jest w aplikacji mobilnej, a ekran bankomatu służy wyłącznie do potwierdzenia transakcji, poprzez zeskanowanie smartfonem wyświetlanego na nim QR kodu.
  • Operacja jest błyskawiczna, a Klient bez dodatkowych czynności może odebrać gotówkę.
  • W aplikacji mobilnej Nasz Bank dostępny jest opis transakcji oraz historia przeprowadzonych operacji.
  • W apce klient potwierdza przeprowadzaną operację wpłaty lub wypłaty za pomocą mobilnej autoryzacji.

Dowiedz się więcej na stronie internetowej Banku,