Alert informacyjny

Pamiętaj! Kiedy ktoś prosi Cię o kod BLIK, zawsze działaj ostrożnie i potwierdź tożsamość osoby, zanim podasz jej jakiekolwiek informacje. Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą oszustwa, natychmiast zadzwoń na Infolinię SGB czynną 24/7: 800 88 88 88

Aplikacja mobilna NASZ BANK

wygodny i bezpieczny dostęp do bankowości internetowej na urządzeniu mobilnym

Sprawdź
szczegóły

Hero scroll down icon

Aplikacja mobilna Nasz Bank

NASZ BANK to nowoczesna aplikacja mobilna do dyspozycji użytkowników serwisu bankowości internetowej Powiatowego Banku Spółdzielczego we Wrześni. Umożliwia ona korzystanie z usługi bankowości internetowej na urządzeniach mobilnych z systemem Android i iOS.

Jeśli chcesz bezpiecznie i wygodnie korzystać z usług Banku na urządzeniach mobilnych, nie czekać na SMS-y, szybko i bezpiecznie autoryzować dyspozycje, pobierz i uruchom aplikację mobilną NASZ BANK na swoim urządzeniu!

 

Aplikacja mobilna NASZ BANK umożliwia:

  • przegląd stanu środków na rachunkach bankowych
  • swobodny i bezpieczny dostęp do historii wykonanych operacji
  • otwieranie i zamykanie lokat terminowych
  • dostęp do informacji o posiadanych kredytach
  • wykonywanie przelewów jednorazowych (w tym do ZUS, US, a także poprzez Split Payment) oraz predefiniowanych
  • wykonywanie przelewów na podstawie kodów QR (płatności bez wpisywania danych)
  • realizację płatności w internecie, punktach usługowo-handlowych oraz wypłatę gotówki z bankomatów przy użyciu BLIK
  • odbieranie wiadomości i powiadomień poprzez system PUSH (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji)
  • mobilną autoryzację zgodną z PSD2 (token elektroniczny)
  • Sm@rt wypłata – swobodną wypłatę gotówki bez użycia karty
  • smartKARTA – bezpieczną wypłatę gotówki z bankomatu bez dotykania urządzenia
  • płatności BLIK, w tym Przelew BLIK na telefon
  • usługa 3D Secure

Dostęp do aplikacji mobilnej NASZ BANK chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych (odcisk palca lub rozpoznawanie twarzy).

 

Co wyróżnia naszą aplikację mobilną?

 

 

dzięki smartKARCIE możesz szybko i bezpiecznie obsłużyć swój rachunek w bankomatach i wpłatomacie Powiatowego Banku Spółdzielczego we Wrześni

 

 

nowa i bardzo wygodna funkcja, dająca możliwość realizacji transakcji bez użycia karty w bankomatach Powiatowego Banku Spółdzielczego we Wrześni

 

 

BLIK zastępuje gotówkę i karty płatnicze

 

Przelewaj BLIKIEM na telefon!

BLIKIEM w aplikacji mobilnej NASZ BANK szybko i bezpiecznie rozliczysz się ze znajomymi lub przelejesz pieniądze dziecku.

  • Bez numeru konta – wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA
  • Natychmiast – przelew możesz zrobić o każdej porze
  • Bezpłatnie – 0 zł za wykonanie przelewu
  • Do 500 zł jednorazowo

 

Zachęcamy do korzystania z aplikacji mobilnej NASZ BANK!!!

Warunki i korzyści

swobodny dostęp do rachunku 24 h, 7 dni w tygodniu

bezpieczny i wygodny sposób autoryzacji przelewów internetowych

powiadomienia PUSH

historia operacji zawsze pod ręką

Informacje dodatkowe

Jak zacząć korzystać z Aplikacji mobilnej NASZ BANK?

  1. Pobierz aplikację mobilną z odpowiedniego sklepu internetowego. Wybór sklepu uzależniony jest od systemu operacyjnego działającego na Twoim urządzeniu mobilnym.
  2. Jeśli posiadasz urządzenie z systemem Android – odszukaj aplikację „NASZ BANK” w sklepie Google Play.
  3. Jeśli korzystasz z iOS (Apple) – możesz zainstalować aplikację „PBS we Wrześni” bezpośrednio ze sklepu App Store.
  4. Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji.
  5. Zaloguj się do Internet Banking i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie.

 

Gotowe – Proces aktywacji zakończył się pomyślnie.

Jakie są opłaty za korzystanie z Aplikacji mobilnej NASZ BANK?

Pobranie i korzystanie aplikacji Nasz Bank jest bezpłatne. Nawiązuje ona jednak połączenie z Internetem i należy sprawdzić jakie opłaty nalicza operator sieci komórkowej za transmisję danych.

Co to jest mobilna autoryzacja?

Mobilna Autoryzacja, to alternatywny sposób potwierdzania operacji wykonywanych w bankowości internetowej, zastępuje ona jednorazowe hasła z kart kodów lub wysyłane w komunikatach SMS. Z mobilnej autoryzacji można korzystać jedynie w Aplikacji.

Na ilu urządzeniach można aktywować Aplikację mobilną NASZ BANK?

Aplikację można aktywować na maksymalnie czterech urządzeniach mobilnych jednocześnie. Należy jednak pamiętać, że zalogowanie do Aplikacji na jednym urządzeniu mobilnym, spowoduje wygaśnięcie sesji w bankowości na innym urządzeniu.

Co zrobić w przypadku utraty urządzenia mobilnego, np. telefonu, na którym zainstalowana była Aplikacja?

W przypadku utraty np. telefonu, należy w serwisie bankowości internetowej usunąć powiązane urządzenie (Ustawienia  Kanały dostępu i urządzenia  Usuń urządzenie).

Jak aktywować usługę Przelew na telefon BLIK?

  1. Zaloguj się do aplikacji mobilnej NASZ BANK/PBS we Wrześni
  2. Wejdź w Ustawienia
  3. Wybierz przycisk Przelew na telefon BLIK
  4. Włącz opcję Odbieranie przelewów na telefon BLIK
  5. Potwierdź operację otrzymanym od naszego Banku kodem SMS
  6. Włącz opcję Oznacz użytkowników przelewów na telefon BLIK

 

GOTOWE! Teraz w łatwy i szybki sposób zrealizujesz małe przelewy.

Jak wykonać przelew BLIK na telefon?

  1. Zaloguj się do aplikacji mobilnej NASZ BANK/PBS we Wrześni
  2. Wybierz BLIK
  3. Kliknij Przelew na telefon
  4. Wpisz numer telefonu lub kliknij w ikonę Kontakty, aby wybrać odbiorcę transakcji
  5. Wybierz kontakt oznaczony logiem BLIK
  6. Wprowadź tytuł, kwotę i kliknij przycisk Wykonaj

 

Twoja dyspozycja została zrealizowana. Odbiorca ma już środki na swoim koncie!

Aplikacja mobilna NASZ BANK w Powiatowym Banku Spółdzielczym we Wrześni to darmowe rozwiązanie na smartfon umożliwiające pełną i bezpieczną kontrolę finansów osobistych w dowolnym momencie.