Zmieniamy się dla naszych Klientów

07.06.2020

Pomimo licznych wyzwań, jakie niesie ze sobą nowa rzeczywistość będąca następstwem pandemii koronawirusa SARS-Cov-2, Powiatowy Bank Spółdzielczy przygotowuje i wdraża równocześnie kolejne rozwiązania prowadzące do unowocześnienia oferty, podniesienia standardów obsługi oraz zadowolenia naszych Klientów. Zarówno o nowych funkcjonalnościach, jak również terminach ich wdrożenia, będziemy Państwa informować na bieżąco na naszej stronie internetowej oraz profilach społecznościowych Banku. Poniżej przedstawiamy tylko niektóre z nich, które WKRÓTCE Państwu udostępnimy.

Uruchomimy BLIK-a w podstawowej aplikacji mobilnej NASZ BANK

Zastąpimy Portfel SGB nowoczesną aplikacją mobilną SGB Mobile

Przelewy pomiędzy rachunkami w bankach spółdzielczych Grupy SGB realizować będziemy w trybie płatności natychmiastowych (on line)

Udostępnimy możliwość biometrycznego uwierzytelniania się w placówkach bankowych oraz podczas operacji bankomatowych

Udostępnimy Państwu Aplikację mobilną dla Najmłodszych, która wprowadzi dzieci w świat bankowości internetowej

 

A ponadto… profil zaufany (Moje ID), aplikacja Moje Dokumenty SGB (tzw. trwały nośnik), bieżące usprawnienia bankowości internetowej i wiele, wiele innych rozwiązań!

Mamy nadzieję, że wprowadzane zmiany spotkają się z Państwa przychylnością, a jednocześnie przyczynią się do jeszcze bardziej wygodnego i efektywnego korzystania z usług Powiatowego Banku Spółdzielczego we Wrześni