Zmiany w Portfelu SGB od 1 kwietnia 2021 r.
W związku z uruchomieniem zrzeszeniowej aplikacji mobilnej SGB Mobile dla klientów indywidualnych informujemy, że stopniowo wycofywana jest z oferty Powiatowego Banku Spółdzielczego we Wrześni wspólna dla banków spółdzielczych aplikacja Portfel SGB.
Klient indywidualny
Od 1 kwietnia 2021 r. wyłączyliśmy aplikację Portfel SGB dla klientów indywidualnych. Nie zalogujesz się już do aplikacji i nie skorzystasz z funkcji płatności mobilnych telefonem. Obsługa kart debetowych i kredytowych w PLN oraz BLIK również są niedostępne.
Klient instytucjonalny
Aplikacja Portfel SGB dla klientów instytucjonalnych będzie nadal funkcjonować, ale wyłączyliśmy płatności kartami stokenizowanymi. Możesz korzystać z pozostałych funkcji aplikacji, w tym dodawać karty, aktywować BLIKA czy wykonywać płatności BLIKIEM.
Korzystaj z aplikacji mobilnej Powiatowego Banku Spółdzielczego we Wrześni NASZ BANK, bądź też zrzeszeniowej aplikacji SGB Mobile.
Płacić mobilnie możesz też z użyciem portfeli cyfrowych.
Ostatnio dodane
13.10.2025 Aplikacja SGB MobileZnajdziesz w niej wszystko, czego potrzebujesz do codziennego, bezpiecznego bankowania.
Czytaj więcej
13.10.2025 SGB 24/SGB 24 BiznesBankowość Elektroniczna SGB24 stanowi nowoczesne rozwiązanie bankowości internetowej i mobilnej.
Czytaj więcej
22.09.2025 Nowy system informatyczny w PBS we Wrześni 13 października 2025 r. wprowadzimy nowy system informatyczny w Banku, a tym samym nową bankowość internetową SGB24 oraz SGB24 Biznes.
Czytaj więcej
