Zmiana regulaminu aplikacji SGB Mobile

15 grudnia 2023 r. zmieniamy Regulamin korzystania z aplikacji mobilnej SGB Mobile1 (zwany dalej Regulaminem)

Oto najważniejsze zmiany: 

  • nowe funkcjonalności aplikacji2 : płatności Visa Mobile, usługa Twoje wydatki i paragony, wyświetlanie oraz zakładanie lokat, wyświetlanie kredytów, program lojalnościowy Mastercard Bezcenne Chwile, wymiana walut w Kantorze SGB,
  • nowe funkcjonalności BLIKA – prośba o przelew, podział rachunku (o udostępnieniu usługi poinformujemy w aplikacji),
  • ograniczenie do dwóch liczby urządzeń, na których aplikacja może być zarejestrowana.
👉Szczegółowy zakres oferowanych usług oraz funkcjonalności jest dostępny w załączniku nr 2 do Regulaminu.
 
👉Szczegółowy opis zmian w Regulaminie, wraz ze wskazaniem podstaw prawnych i faktycznych, znajduje się poniżej w Pliki do pobrania ↓
 
Jeżeli akceptujesz zmiany:
nie musisz nic robić – będą one obowiązywały od dnia ich wejścia w życie.
 
Jeśli nie zgadzasz się na zmiany, możesz:
  • wypowiedzieć umowę przed dniem ich wejścia w życie, ze skutkiem natychmiastowym, bez ponoszenia opłat;
  • złożyć wobec nich sprzeciw przed dniem ich wejścia w życie; jeśli nie wypowiesz przy tym umowy, wygaśnie ona na dzień przed wejściem zmian w życie, bez naliczenia opłat. Jeśli złożysz sprzeciw do umowy rachunku lokaty, do końca okresu umownego będzie obowiązywał regulamin sprzed zmian.
Kontakt
W przypadku pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z pracownikiem placówki Powiatowego Banku Spółdzielczego we Wrześni. Adresy oraz dane kontaktowe placówek Banku znajdują się TUTAJ.
 
Pliki do pobrania:
1 do dnia 31.08.2022 r. obowiązywała nazwa Regulamin korzystania z aplikacji SGB Mobile dla klientów indywidualnych
2 poszczególne usługi będą dostępne po ich wdrożeniu przez Bank