Alert informacyjny

Pamiętaj! Kiedy ktoś prosi Cię o kod BLIK, zawsze działaj ostrożnie i potwierdź tożsamość osoby, zanim podasz jej jakiekolwiek informacje. Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą oszustwa, natychmiast zadzwoń na Infolinię SGB czynną 24/7: 800 88 88 88

Nowa odsłona aplikacji mobilnej

Premiera nowej odsłony aplikacji mobilnej Nasz Bank zbliża się wielkimi krokami!

 

Już 25 listopada część naszych klientów zobaczy na ekranach swoich smartfonów nową aplikację, a 1 grudnia wszyscy będziemy cieszyć się jej nowoczesnym wyglądem!

 

Dzięki aplikacji Nasz Bank 2.0:

Codzienne operacje wykonasz błyskawicznie, a nowoczesny interfejs sprawi, że korzystanie z aplikacji będzie jeszcze bardziej intuicyjne i proste.

  • Łatwo wybierzesz preferowany język obsługi (polski, angielski lub ukraiński).
  • Zadbasz o komfort swoich oczu, dzięki możliwości przełączenia tła w tryb ciemny.
  • Szybko przełączysz się między kontem osobistym i firmowym –  zyskasz prawdziwą wygodę w prowadzeniu firmowych finansów.
  • W kilka chwil skorzystasz z płatności, założysz lokatę i doładujesz telefon.
  • Wygodnie opłacisz faktury skanując kod QR.
  • Łatwo sprawdzisz stan konta, oszczędności i kredyty.
  • Bezdotykowo wpłacisz lub wypłacisz pieniądze z bankomatu (usługa smartKARTA).
  • Ekspresowo skorzystasz z BLIKA – zapłacisz za zakupy w sklepach stacjonarnych i w internecie, pobierzesz pieniądze z bankomatu, wyślesz i odbierzesz przelew na telefon.
  • Zyskasz pełną kontrolę nad swoimi kartami.
  • W prosty sposób zweryfikujesz tożsamość pracownika Banku. Dzięki temu będziesz mieć pewność, że rozmawiasz z właściwą osobą i zabezpieczysz się przed oszustami.
  • Szybko i wygodnie zalogujesz się do aplikacji odciskiem palca lub kodem PIN.
  • Bezpiecznie zatwierdzisz operacje dzięki autoryzacji mobilnej, bez konieczności przepisywania haseł.

Korzystaj z usług Powiatowego Bank Spółdzielczego we Wrześni.

Bezpiecznie i wygodnie, zawsze, gdy tego potrzebujesz.