Informacja dla Klientów - konflikt wojenny na Ukrainie
W związku z rozpoczętym konfliktem wojennym za naszą wschodnią granicą oraz pojawiającymi się w przestrzeni publicznej informacjami o możliwych cyberatakach, prosimy o zapoznanie się z poniższymi informacjami.
BEZPIECZEŃSTWO
Tak jak zawsze dokładamy wszelkich starań, aby obsługa naszych Klientów była profesjonalna, a przede wszystkim bezpieczna. Przypominamy również, że środki deponowane w naszym Banku są gwarantowane przez Bankowy Fundusz Gwarancyjny (BFG) do kwoty 100 tys. euro, niezależnie od liczby rachunków posiadanych przez Klienta w Banku.
OSZUSTWA
Zwiększona aktywność cyberoszustów w jeszcze większym stopniu niż dotychczas wymaga zachowania czujności i stosowania się do publikowanych przez Bank zasad bezpieczeństwa, o których mowa również w poniższym Komunikacie Komisji Nadzoru Finansowego. Z dużą ostrożnością należy także podchodzić do informacji rozprzestrzenianych przez media społecznościowe, zwłaszcza tych ostrzegających przed ograniczeniami w dostępie do pieniędzy, prądu czy internetu. Staraj się je weryfikować i potwierdzać źródło informacji, a w przypadku wątpliwości – skontaktuj się z BANKIEM.
GOTÓWKA
Nie ma potrzeby gromadzenia gotówki w domu – Twoje pieniądze pozostają bezpieczne, korzystaj z płatności bezgotówkowych, w tym za pomocą telefonu lub BLIKA. Jednocześnie informujemy, że na bieżąco obsługujemy płatności gotówkowe w naszych placówkach oraz zasilamy urządzenia bankomatowe. W przypadku ewentualnych przerw w pracy bankomatów – przepraszamy za niedogodności.