Alert informacyjny

Pamiętaj! Kiedy ktoś prosi Cię o kod BLIK, zawsze działaj ostrożnie i potwierdź tożsamość osoby, zanim podasz jej jakiekolwiek informacje. Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą oszustwa, natychmiast zadzwoń na Infolinię SGB czynną 24/7: 800 88 88 88

Przelew BLIK na telefon

Nie musisz znać rachunku odbiorcy, wystarczy NUMER TELEFONU.

To kolejna funkcjonalność w aplikacji mobilnej NASZ BANK (PBS we Wrześni – dla iOS) Powiatowego Banku Spółdzielczego we Wrześni. BLIK na telefon jest idealnym rozwiązaniem do błyskawicznego rozliczania się bez numeru konta. Wysłanie przelewu na telefon zajmuje dosłownie chwilę. Potrzebna jest jedynie aplikacja mobilna i numer telefonu odbiorcy.

Przelew na telefon BLIK to:

Bezpieczeństwo – kontrola każdego etapu płatności
Szybkość – przelew można zrobić o każdej porze, działa 24/7
Wygoda – wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA
Bezpłatna forma rozliczenia się ze znajomymi – 0 zł za wykonanie przelewu

Maksymalna kwota pojedynczego Przelewu na telefon BLIK wynosi 500 zł.

Jak przelewać BLIKIEM na telefon?

Jeśli chcesz odbierać przelewy na telefon BLIK, aktywuj usługę i zarejestruj swój numer telefonu w aplikacji mobilnej NASZ BANK / PBS we Wrześni.

Usługa Przelew na telefon BLIK jest również dostępna w zrzeszeniowej aplikacji mobilnej SGB Mobile.

Zachęcamy do korzystania z aplikacji mobilnych Powiatowego Banku Spółdzielczego we Wrześni!