![](https://pbswrzesnia.com.pl/wp-content/uploads/2023/03/Generali_AGRO_direct_baner_1000x400px.jpg)
Ubezpieczenie podróży – KUP ONLINE
Ubezpieczenie samochodu – KUP ONLINE
Ubezpieczenie domu i mieszkania – KUP ONLINE
NNW indywidualne – KUP ONLINE
NNW dziecka – KUP ONLINE
![](https://pbswrzesnia.com.pl/wp-content/uploads/2022/12/generali_dlaciebie-1024x311.jpg)
Generali Polska jest częścią jednej z największych globalnych firm ubezpieczeniowych i zarządzania aktywami. Zapewnia swoim klientom kompleksową ochronę ubezpieczeniową na każdym etapie życia: od ubezpieczeń majątkowych, takich jak ubezpieczenie samochodu, mieszkania, ubezpieczenia firm przez ubezpieczenia na życie, zarówno indywidualne, jak i grupowe, po fundusze emerytalne i inwestycyjne.
![](https://pbswrzesnia.com.pl/wp-content/uploads/2022/12/Generali_Agro_logo_poziom_CMYK-300x37.jpg)
![](https://pbswrzesnia.com.pl/wp-content/uploads/2022/12/generali-agro-1024x311.jpg)
Generali Agro zapewnia pełną ochronę ubezpieczeniową indywidualnym rolnikom i przedsiębiorstwom rolnym, zarówno tym, którzy uprawiają ziemię, jak i hodowcom zwierząt, właścicielom budynków gospodarczych i maszyn rolniczych. Przewagą konkurencyjną Generali Agro jest zespół doświadczonych ekspertów rolnych, którzy w siedzibie w Poznaniu dbają o stałe doskonalenie produktów i wysoką jakość likwidacji szkód i są wspierani przez pracujących w całej Polsce rzeczoznawców agro. Dzięki temu Generali Agro wspiera klientów w zarządzaniu ryzykiem w ich gospodarstwach.
![](https://pbswrzesnia.com.pl/wp-content/uploads/2023/03/Generali_PRG_KV_baner_1180x200px-1024x174.jpg)
Wiele sposobów zgłaszania szkody
Gwarantujemy jasne zasady
Szybkie podjęcie i likwidacja Twojej szkody
Pomoc najlepszych ekspertów
- Warto sfotografować zniszczenia jeszcze przed sprzątaniem terenu i wykonaniem nawet tymczasowych napraw.
- Należy zabezpieczyć uszkodzenia – to sprawi, że nie będą się powiększać.
- Szkodę najlepiej zgłosić przez formularz online, a do zgłoszenia dołączyć zdjęcia.
- Jeśli będzie konieczna wizyta rzeczoznawcy – poinformujemy o tym klienta.
- Jeżeli istnieje konieczność pilnej naprawy – warto, żeby klient poinformował o tym przy zgłaszaniu szkody. Ważne, by wykonał zdjęcia zniszczeń przed przystąpieniem do naprawy i w jej trakcie.
- Istotne, by zachować wszystkie paragony/faktury związane z kosztami poniesionymi na naprawę szkód i załączyć je do dokumentacji szkodowej – to pomoże nam zwrócić wydane pieniądze.
Klienci, którzy posiadają opłaconą i aktywną polisę ubezpieczenia:
- życia i zdrowia,
- NNW,
- domu lub mieszkania,
- samochodu lub motocykla,
- rolną.
Zarejestruj się na: rabaty.generali.pl
Zapytaj o ofertę doradców w naszym banku!