- Kredyty i pożyczki hipoteczne
- Kredyty gotówkowe
- Konta
- Lokaty
- Karty płatnicze
- Bankowość elektroniczna
- Pozostałe
- Wskaźniki referencyjne
- O banku
- Placówki i bankomaty
- Kontakt
- Aplikacje mobilne
Pamiętaj! Kiedy ktoś prosi Cię o kod BLIK, zawsze działaj ostrożnie i potwierdź tożsamość osoby, zanim podasz jej jakiekolwiek informacje. Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą oszustwa, natychmiast zadzwoń na Infolinię SGB czynną 24/7: 800 88 88 88
606efa39531e2fb6c60822c21330994fSprawdź
szczegóły
korzystniejsze warunki kredytowe
budowa pozytywnego wizerunku
Twoje "finansowe świadectwo" pomaga w ocenie ryzyka
historia kredytowa jest bardzo ważna
Biuro Informacji Kredytowej to największy w kraju zbiór danych o klientach indywidualnych i przedsiębiorcach, także w obszarze pożyczek pozabankowych. Posiada w swojej bazie informacje o 145 mln rachunków należących do 24,6 mln klientów indywidualnych oraz informacje o historii kredytowej łącznie 1,4 mln firm, rolników i innych podmiotów, w tym o 841 tys. mikroprzedsiębiorców.
Biuro Informacji Kredytowej zostało utworzone w 1997 r. przez banki i Związek Banków Polskich na podstawie art. 105 ust. 4 Ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe.
Biuro Informacji Gospodarczej InfoMonitor gromadzi i udostępnia informacje gospodarcze o przeterminowanym zadłużeniu osób i firm. BIG InfoMonitor oferuje również narzędzia do weryfikowania wiarygodności płatniczej klientów i kontrahentów.
BIG InfoMonitor jest spółką zależną sektora bankowego – poprzez Biuro Informacji Kredytowej – swojego głównego akcjonariusza.
System DOKUMENTY ZASTRZEŻONE Związku Banków Polskich to ogólnopolska baza milionów skradzionych i zagubionych dokumentów.
Ogólnopolski System BANKOWY REJESTR, funkcjonujący on-line, jest niezastąpionym narzędziem wykorzystywanym w pierwszej fazie oceny ryzyka związanego z potencjalnym Klientem Banku, z sukcesem jest stosowany od lat. W istotny sposób ogranicza liczbę osób oraz czas potrzebny na wykonanie wstępnej oceny Klienta w aspekcie spełniania podstawowych kryteriów stosowanych w Banku.
System BR umożliwia wymianę informacji identyfikujących Klientów nie wywiązujących się ze swych zobowiązań wobec Banków, gdy łączna wartość zobowiązań przekracza 200 zł w przypadku Konsumentów i 500 zł w przypadku Przedsiębiorców, a świadczenia powstałe w wyniku tych zobowiązań są wymagalne od co najmniej 60 dni.
Za pośrednictwem Systemu BR Banki wymieniają się informacjami o Klientach, których zobowiązania zostały zakwalifikowane – zgodnie z rozporządzeniem MF z dnia 10 grudnia 2003 r. w sprawie zasad tworzenia rezerw na ryzyko związane z działalnością banków – do należności „wątpliwych” bądź „straconych”.
Powiatowy Bank Spółdzielczy we Wrześni na podstawie historii kredytowej ocenia zdolność konsumenta do terminowej spłaty kredytu lub pożyczki.