to dodatkowe, darmowe zabezpieczenie płatności dokonywanych kartami w Internecie.
Jak działa usługa 3D Secure?
Jeśli płacisz kartą płatniczą w sklepie internetowym, który obsługuje 3D Secure, zostaniesz poproszony o dodatkowe potwierdzenie transakcji hasłem 3D Secure (kodem SMS) lub hasłem stałym – w zależności od rodzaju karty płatniczej, którą się posługujesz.
![](https://pbswrzesnia.com.pl/wp-content/uploads/2019/11/zastrzeganie-kart-platniczych-300x90.jpg)
Zakupy kartą w internecie z usługą 3D Secure potwierdzisz w następujący sposób – poznaj i wybierz najwygodniejszy dla siebie:
- w aplikacji SGB Mobile (tylko klienci indywidualni) – zobacz, jakie to proste lub
- w aplikacji mobilnej NASZ BANK – zobacz, jakie to proste lub
- poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS), które otrzymasz na numer telefonu komórkowego podany przez Ciebie do kontaktu w swoim banku.
Odpowiedź na pytanie weryfikacyjne ustalisz w placówce naszego Banku lub poprzez bezpłatną infolinię pod numerem 800 888 888 lub 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.
Wpisując odpowiedź na pytanie weryfikacyjne pamiętaj, że musi być zgodna z tym co zostało podane w Banku lub na Infolinii. Koniecznie zachowaj odpowiednią wielkość liter i prawidłowo wpisz wszystkie znaki polskie i specjalne.
Pamiętaj, że jeśli żadna ze wskazanych metod potwierdzania transakcji nie została przez Ciebie wybrana, nie zapłacisz kartą w internecie z użyciem metody 3D Secure.
Aktywacja usługi 3D Secure
Usługa jest automatycznie włączana przy aktywacji karty.
Jak przebiega transakcja z usługą 3D Secure?
Wejdź na stronę sklepu obsługującego płatności 3D Secure – oznaczoną symbolami poniżej:
![](https://www.sgb.pl/wp-content/uploads/2020/07/ikony-P-150x150.png)
![](https://www.sgb.pl/wp-content/uploads/2020/07/logo_3d.png)
Wybierz płatność kartą i podaj jej dane:
![](https://www.sgb.pl/wp-content/uploads/2020/07/ikony-Pkarta-1-150x150.png)
- Numer karty
- Imię i Nazwisko
- Datę ważności
- Kod CVV2/CVC2, który znajdziesz na odwrocie karty, obok paska do podpisu
Sprawdź poprawność danych
![](https://www.sgb.pl/wp-content/uploads/2020/07/ikony-P3-1-150x150.png)
Potwierdź transakcję
Płatności kartą w internecie możesz potwierdzić w aplikacji mobilnej SGB Mobile (funkcjonalność dostępna dla klientów indywidualnych) lub poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne i podanie hasła 3D Secure (kodu SMS).
![](https://www.sgb.pl/wp-content/uploads/2020/07/ikony-P-1-150x150.png)
Pamiętaj, że nie zawsze płatności kartą w sklepach internetowych będą wymagały dodatkowej weryfikacji w usłudze 3D Secure – zależy to od sklepu internetowego.
dodatkowe zabezpieczenie transakcji
brak dodatkowych kosztów usługi
szybkość potwierdzania w aplikacji mobilnej
Jeśli 3 razy podasz błędną odpowiedź na pytanie weryfikacyjne lub błędne hasło 3D Secure, usługa zostanie zablokowana do końca dnia. Automatycznie o godzinie 00:00 dnia następnego usługa zostanie odblokowana i kolejne płatności będą możliwe.
Jeśli nie udaje Ci się zapłacić kartą w sklepach internetowych, które obsługują usługę 3D Secure, skontaktuj się z nami. Zadzwoń pod bezpłatną infolinię 800 888 888 lub pod numer 61 647 28 46 (z zagranicy; opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora). Infolinia dostępna jest przez całą dobę we wszystkie dni tygodnia.
Karty dla klientów indywidualnych, za wyjątkiem kart przedpłaconych – transakcje potwierdzasz odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS) lub w aplikacji mobilnej SGB Mobile.
Transakcje kartami przedpłaconymi potwierdzasz jedynie odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS).
Karty dla klientów firmowych – transakcje potwierdzasz odpowiedzią na pytanie weryfikacyjne i hasłem 3D Secure (kodem SMS).
Pamiętaj, że nie zawsze płatności kartą w sklepach internetowych będą wymagały dodatkowej weryfikacji hasłem 3D Secure (kodem SMS) lub hasłem stałym – to zależy od sklepu internetowego.