Visa Mobile Mastercard Mobile

Karty debetowe bez wychodzenia z domu

Sprawdź
szczegóły

Hero scroll down icon

Karty Visa Mobile i Mastercard Mobile

  • dostępne są tylko przez aplikację mobilną – nie można zamówić ich w placówce ani przez bankowość internetową
  • można do jednego konta zamówić obie karty (jedną Visa Mobile, jedną Mastercard Mobile), nawet jeśli posiadają już Państwo karty Visa i Mastercard dla osób fizycznych innego typu
  • w aplikacji SGB Mobile zaraz po zamówieniu można dodać ją do portfeli cyfrowych i płacić nią bez czekania na plastik

 

 

Jak zamówić kartę Visa Mobile i Mastercard Mobile?

 

Warunki i korzyści

dostępne w aplikacji SGB Mobile i Nasz Bank

zamówienie bez wychodzenia z domu

SGB Mobile - po zamówienia można dodać do portfela cyfrowego

płatności zabiezpieczone usługą 3D-Secure

Informacje dodatkowe

Kto może zamówić kartę?

Klient indywidualny, który spełnia wszystkie te warunki:

  • jest pełnoletni
  • jest właścicielem lub współwłaścicielem konta osobistego w PLN
  • używa aplikacji SGB Mobile lub Nasz Bank

Ile to kosztuje?

 

Jaki jest limit dzienny do karty?

Standardowy limit do karty Visa Mobile i Mastercard Mobile:

  • wypłata gotówki 1500 zł
  • transakcje bezgotówkowe 3000 zł

Posiadacz rachunku ma możliwość zmiany limitów dziennych w aplikacji SGB Mobile i Nasz Bank

Transakcje zbliżeniowe

  • funkcjonalność dostępna po aktywacji karty oraz po wykonaniu pierwszej transakcji stykowej autoryzowanej numerem PIN na terenie kraju;
  • do kwoty 100 zł – bez autoryzacji numerem PIN lub podpisem, może to być transakcja bez weryfikacji środków dostępnych (off-line);
  • transakcje zbliżeniowe powyżej kwoty 100 zł wymagają potwierdzenia numerem PIN;
  • przy zakupach telefonicznych lub korespondencyjnych (operacje na odległość tzw. operacje typu mail order/telephone order – MOTO) wymagają podania: numeru karty, daty ważności karty,  ostatnich trzech cyfr nadrukowanych na odwrocie karty – wartość CVV2.

Bezpieczeństwo płatności przez Internet

  • płatności są zabezpieczone dzięki usłudze 3D-Secure;
  • klient w trakcie dokonywania płatności w sklepie internetowym z usługą 3D-Secure musi ją potwierdzić:
    • w aplikacji mobilnej;
    • poprzez udzielenie odpowiedzi na pytanie weryfikacyjne oraz podanie hasła 3D Secure (jednorazowego kodu SMS), który klient otrzyma na numer telefonu komórkowego podany w Banku.
  • dodatkowo klient ma możliwość ustawienia dziennych limitów dla transakcji internetowych.