SGB24 – nowa bankowość internetowa

SGB24 - nowa bankowość internetowa

Sprawdź
szczegóły

Hero scroll down icon

Dzień dobry,

w trosce o Twoje bezpieczeństwo i potrzeby zmieniamy się dla Ciebie.

 

13 października 2025 r. wprowadzimy nowy system informatyczny w Banku, a tym samym nową bankowość internetową SGB24 oraz SGB24 Biznes.

 

 

Co to dla Ciebie oznacza?

Twój numer konta się nie zmieni

Nie ulegają zmianie opłaty za prowadzenie konta

Twoje karty płatnicze będą działać dalej, więc nie musisz ich wymieniać na nowe

Zmieni się Twój identyfikator przeznaczony do logowania – zalogujesz się nim do nowej bankowości internetowej, poprzedzając go literami WR

Zmieni się Twoje hasło w przypadku korzystania z autoryzacji za pomocą kodów SMS. Otrzymasz je w momencie pierwszego logowania do nowej bankowości SGB24 / SGB24 Biznes

 

Przygotuj się również na pewne utrudnienia, za które PRZEPRASZAMY:

od 10 października 2025 r. od godz. 16:00 nie zalogujesz się do swojej bankowości internetowej oraz mobilnej, tym samym nie wykonasz żadnych transakcji, a więc także płatności z wykorzystaniem kodów BLIK

od 10 października 2025 r. od godz. 16:00 nie skorzystasz z naszych bankomatów (recyklerów)

 

 

Aplikacja mobilna SGB Mobile

 

Od 13 października od godz. 12:00 będziesz logował się już tylko do nowej aplikacji mobilnej SGB Mobile. Jeśli korzystasz z logowania kodem QR, konieczne będzie również pobranie aplikacji Token SGB.

Zalecamy zainstalowanie obu aplikacji teraz – ich aktywacji dokonasz już od 13 października od godz. 12:00.

 

Jak rozpocząć korzystanie z nowej bankowości elektronicznej?

 

Po uruchomieniu nowej bankowości internetowej SGB24 i SGB24 Biznes (13 października 2025 r. od godz. 12:00), zapraszamy do pierwszego logowania zgodnie z poniższą instrukcją:

  1. Wejdź na stronę logowania (zmieni się jej wygląd, w porównaniu z obecnym), za pośrednictwem dotychczasowej strony internetowej Banku, poprzez wybranie przycisku, który znajduje się w prawym górnym rogu (możesz też od razu przejść do strony logowania: https://sgb24.pl/)
  2. Wpisz swój dotychczasowy login, poprzedzając go literami WR
  3. Kiedy zatwierdzisz login, otrzymasz SMS-em nowe jednorazowe hasło do logowania. Zaloguj się nim
  4. Następnie zostaniesz poproszony o ustalenie nowego hasła, którym od teraz będziesz się logować. Pamiętaj, że:

hasło powinno zawierać od 8 do 20 znaków (cyfry i litery)

system rozróżnia małe i duże litery – ich wielkość ma więc znaczenie

nie używaj polskich znaków diakrytycznych (np. ą, ć, ę, ł, ń, ś, ó, ż, ź)

dla większego bezpieczeństwa, użyj znaków specjalnych, tj. znaków interpunkcyjnych, nawiasów, symboli, np. @, #, $, %, &,*, !

często zmieniaj swoje hasło, najlepiej przynajmniej raz w miesiącu

Zacznij korzystać z nowej bankowości internetowej SGB24 oraz SGB24 Biznes.

 

 

W przypadku Klientów naszego Banku, którzy korzystać będą z bankowości internetowej SGB24 Biznes, konieczne będzie wskazanie spośród użytkowników bankowości elektronicznej osób, którym Bank ma nadać status Administrator:

to wskazana przez Państwa osoba, która będzie nadawała uprawnienia do bankowości dla pozostałych użytkowników.

 

 

WSPARCIE I POMOC

Na wszystkie pytania odpowiedzą nasi Doradcy, dostępni dla Ciebie:

przez całą dobę pod bezpłatnym numerem 800 888 888 lub – dla połączeń z zagranicy – 61 647 28 46 (opłata zgodna z taryfą operatora)

pod adresem e-mail: call.center@sgb.pl,

szczegółowe informacje znajdziesz również w naszych placówkach.

 

 

Materiały edukacyjne

Zapraszamy do zapoznania się z przygotowanymi materiałami – w sekcji „Dokumenty do pobrania”.

 

Poznaj możliwości bankowości elektronicznej SGB24!

SGB24/SGB24 Biznes to bankowość internetowa dla klientów indywidualnych i firmowych. Dzięki nim możesz szybko sprawdzić stan konta, zrobić przelew, opłacić rachunki, zarządzać kartami czy złożyć wniosek o nowy produkt bankowy:

„Proces zmiany jest podróżą, która wymaga czasu, cierpliwości i konsekwencji”. Dziękujemy Wam za wyrozumiałość oraz okazane zaufanie!

Informacje dodatkowe

Czy zmiana systemu wpływać będzie na działanie aplikacji mobilnej i bankowości internetowej?

TAK. 10 października 2025 r. od godz. 16:00 wyłączony zostanie Twój dostęp do bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej – nie wykonasz więc w tym czasie żadnych operacji, nie zalogujesz się bowiem zarówno do bankowości internetowej, jak i aplikacji mobilnej naszego Banku. Nowa bankowość internetowa SGB24 oraz SGB24 Biznes, a także aplikacja mobilna SGB Mobile, udostępnione zostaną Tobie najpóźniej 13 października od godz. 12:00. Przepraszamy za utrudnienia.

Czy zmiana systemu wpływać będzie na działanie bankomatów i wpłatomatów?

TAK. 10 października 2025 r. od godz. 16:00 następować będzie aktualizacja oprogramowania tych urządzeń, tym samym będą one wyłączone i stopniowo uruchamiane. Pełna funkcjonalność wszystkich naszych bankomatów (tzw. recyklerów) powinna zostać przywrócona najpóźniej od 14 października 2025 r. Przepraszamy za utrudnienia.

Czy w trakcie zmiany systemu informatycznego dostępne dostępne płatności BLIK?

Niestety NIE, z uwagi na brak dostępu do aplikacji mobilnej naszego Banku, nie będzie mógł dokonać płatności z wykorzystaniem kodu BLIK, wypłacić pieniędzy z bankomatu kodem BLIK, ani też dokonać płatności przelewem na telefon BLIK. Przepraszamy za utrudnienia.

Czy zmieni się mój numer rachunku?

NIE, Twój numer rachunku bankowego nie ulega zmianie.

Czy karty będą działać normalnie?

TAK, wszystkie karty płatnicze będą działać bez przerw i nie wymagają wymiany ani ponownej aktywacji. Pamiętaj tylko, że podczas prac związanych z wdrożeniem nowego systemu informatycznego nie będą działały nasze bankomaty.

Czy zmienia się aplikacja mobilna?

TAK:

  • Dotychczasowa aplikacja mobilna Nasz Bank / PBS we Wrześni będzie dostępna do piątku 10 października do godziny 16:00. Po zmianie systemu – 13 października – aplikacją mobilną dla klientów Banku będzie tylko SGB Mobile (dostępna już dzisiaj). Jeśli korzystasz z logowania kodem QR, konieczne będzie również pobranie aplikacji Token SGB.
  • Jeśli korzystałeś wcześniej z SGB Mobile, musisz przeinstalować aplikację i ponownie ją aktywować, aby powiązać ją z nową bankowością elektroniczną.
  • Już dziś pobierz najnowszą wersję aplikacji SGB Mobile ze sklepu Google Play lub App Store i od 13 października od godz. 12:00 rozpocznij jej aktywację zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.
  • Szczegółowe instrukcje i pomoc uzyskasz w bankowości internetowej, na stronie banku lub pod numerem infolinii 800 888 888.

Po co mi token SGB?

Token SGB (w formie aplikacji mobilnej) służy do bezpiecznego potwierdzania (autoryzacji) operacji bankowych, takich jak przelewy czy zmiany danych. To wygodna i bezpieczna alternatywa dla kodów SMS.

Czy dostanę nowy identyfikator?

NIE, po udostępnieniu nowej bankowości internetowej SGB24 oraz SGB24 Biznes Twój identyfikator (login) do logowania nie zmienia się, z tym zastrzeżeniem, iż logując się do nowej bankowości internetowej będziesz poprzedzał dotychczasowy identyfikator dwoma literami WR.

Czy stara bankowość internetowa będzie jeszcze dostępna?

NIE, dostęp do obecnej bankowości internetowej wyłączymy 10 października o godzinie 16:00 – historia operacji za okres ostatnich 12 m-cy dostępna będzie w nowej bankowości internetowej. W przypadku potrzeby skorzystania z dalszej historii operacji, wszelkie informacje pozyskasz u Doradcy w Banku.

Czy muszę przyjść do Banku, aby uruchomić bankowość internetową?

Nie, nie musisz przychodzić do Banku – pierwsze logowanie możesz wykonać samodzielnie online, postępując zgodnie z instrukcjami na stronie logowania.

Czy w aplikacji mobilnej SGB Mobile założę lokatę?

Tak, w aplikacji SGB Mobile będziesz mógł zakładać lokaty online.

Czy przeniosą się zapisani odbiorcy?

Tak, zapisani odbiorcy przelewów zostaną przeniesieni do nowego systemu i będą dostępni w nowej bankowości SGB24/SGB24 Biznes.

Czy muszę przychodzić do Banku, jak zmienię telefon?

Nie, zmiana telefonu nie wymaga wizyty w Banku, ale po zmianie urządzenia konieczna jest ponowna aktywacja aplikacji mobilnej oraz Tokena SGB. W razie problemów z aktywacją możesz skontaktować się z Bankiem.

Jak mogę uzyskać pomoc, jeśli mam pytania dotyczące nowego systemu?

Możesz skontaktować się z naszą infolinią, napisać e-mail, zadzwonić do Doradcy Klienta lub odwiedzić placówkę Banku.

Gdzie mogę znaleść instrukcje obsługi nowej bankowości?

Instrukcje i materiały edukacyjne znajdziesz na stronie internetowej naszego Banku.

Pamiętaj, jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości związane z logowaniem do nowej bankowości internetowej - skontaktuj się z naszym Doradcą. Powiatowy Bank Spółdzielczy we Wrześni nigdy nie poprosi Cię o podawanie danych do logowania.