
- Kredyty i pożyczki hipoteczne
- Kredyty gotówkowe
- Konta
- Lokaty
- Karty płatnicze
- Bankowość elektroniczna
- Pozostałe
Doładowania telefonów zostały wyłączone w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej do dnia 13 października. Powrócą po migracji Banku na nowy system.
b326a158c4786bd87fc16540662f492aSprawdź
szczegóły
Dzień dobry,
w trosce o Twoje bezpieczeństwo i potrzeby zmieniamy się dla Ciebie.
13 października 2025 r. wprowadzimy nowy system informatyczny w Banku, a tym samym nową bankowość internetową SGB24 oraz SGB24 Biznes.
Co to dla Ciebie oznacza?
Przygotuj się również na pewne utrudnienia, za które PRZEPRASZAMY:
Aplikacja mobilna SGB Mobile
Jak rozpocząć korzystanie z nowej bankowości elektronicznej?
Po uruchomieniu nowej bankowości internetowej SGB24 i SGB24 Biznes (13 października 2025 r. od godz. 12:00), zapraszamy do pierwszego logowania zgodnie z poniższą instrukcją:
⇔ hasło powinno zawierać od 8 do 20 znaków (cyfry i litery)
⇔ system rozróżnia małe i duże litery – ich wielkość ma więc znaczenie
⇔ nie używaj polskich znaków diakrytycznych (np. ą, ć, ę, ł, ń, ś, ó, ż, ź)
⇔ dla większego bezpieczeństwa, użyj znaków specjalnych, tj. znaków interpunkcyjnych, nawiasów, symboli, np. @, #, $, %, &,*, !
⇔ często zmieniaj swoje hasło, najlepiej przynajmniej raz w miesiącu
Zacznij korzystać z nowej bankowości internetowej SGB24 oraz SGB24 Biznes.
W przypadku Klientów naszego Banku, którzy korzystać będą z bankowości internetowej SGB24 Biznes, konieczne będzie podanie spośród użytkowników bankowości elektronicznej osób, którym Bank ma nadać status Administrator:
Z poniższej prezentacji dowiesz się, jak dużo możesz ustawić jako Administrator w SGB24 Biznes według swoich preferencji – zobacz, jak wiele opcji czeka na Ciebie w naszej nowej bankowości internetowej:
WSPARCIE I POMOC
Na wszystkie pytania odpowiedzą nasi Doradcy, dostępni dla Ciebie:
Materiały edukacyjne
Zapraszamy do zapoznania się z przygotowanymi materiałami – w sekcji „Dokumenty do pobrania”.
SGB24/SGB24 Biznes to bankowość internetowa dla klientów indywidualnych i firmowych. Dzięki nim możesz szybko sprawdzić stan konta, zrobić przelew, opłacić rachunki, zarządzać kartami czy złożyć wniosek o nowy produkt bankowy:
„Proces zmiany jest podróżą, która wymaga czasu, cierpliwości i konsekwencji”.
Dziękujemy Wam za wyrozumiałość oraz okazane zaufanie!
TAK. 10 października 2025 r. od godz. 16:00 wyłączony zostanie Twój dostęp do bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej – nie wykonasz więc w tym czasie żadnych operacji, nie zalogujesz się bowiem zarówno do bankowości internetowej, jak i aplikacji mobilnej naszego Banku. Nowa bankowość internetowa SGB24 oraz SGB24 Biznes, a także aplikacja mobilna SGB Mobile, udostępnione zostaną Tobie najpóźniej 13 października od godz. 12:00. Przepraszamy za utrudnienia.
TAK. Od 6 października 2025 r. następować będzie aktualizacja oprogramowania tych urządzeń, tym samym przez okres nie przekraczający 2 tygodni nie będzie dostępna funkcja WPŁAT (wypłaty działać będą bez zakłóceń). Pełna funkcjonalność (w tym WPŁATY na konta) wszystkich naszych bankomatów (tzw. recyklerów) powinna zostać przywrócona najpóźniej od 17 października 2025 r. Przepraszamy za utrudnienia.
Niestety NIE, z uwagi na brak dostępu do aplikacji mobilnej naszego Banku, nie będziesz mógł dokonać płatności z wykorzystaniem kodu BLIK, wypłacić pieniędzy z bankomatu kodem BLIK, ani też realizować płatności przelewem na telefon BLIK. Przepraszamy za utrudnienia.
NIE, Twój numer rachunku bankowego nie ulega zmianie.
TAK, wszystkie karty płatnicze będą działać bez przerw i nie wymagają wymiany ani ponownej aktywacji. Pamiętaj tylko, że podczas prac związanych z wdrożeniem nowego systemu informatycznego mogą występować krótkie przerwy w dostępności bankomatów oraz funkcji WPŁAT na konto bankowe.
TAK:
Token SGB (w formie aplikacji mobilnej) służy do bezpiecznego potwierdzania (autoryzacji) operacji bankowych, takich jak przelewy czy zmiany danych. To wygodna i bezpieczna alternatywa dla kodów SMS. Już wkrótce Token SGB zostanie powiązany funkcjonalnie z naszą nową aplikacją mobilną SGB Mobile.
NIE, po udostępnieniu nowej bankowości internetowej SGB24 oraz SGB24 Biznes Twój identyfikator (login) do logowania nie zmienia się, z tym zastrzeżeniem, iż logując się do nowej bankowości internetowej będziesz poprzedzał dotychczasowy identyfikator dwoma literami WR.
TAK, chociaż dostęp do obecnej bankowości internetowej wyłączymy 10 października o godzinie 16:00 – historia operacji za okres ostatnich 12 m-cy dostępna będzie w nowej bankowości internetowej, od 13 października udostępnimy Tobie dostęp do starej bankowości internetowej w wersji pasywnej, umożliwiającej podgląd i generowanie dokumentów (bez możliwości wykonywania operacji bankowych). W przypadku potrzeby skorzystania z dalszej historii operacji lub niedostępnych funkcjonalności, wszelkie informacje pozyskasz u Doradcy w Banku.
NIE, nie musisz przychodzić do Banku – pierwsze logowanie możesz wykonać samodzielnie online, postępując zgodnie z instrukcjami na stronie logowania.
TAK, w aplikacji SGB Mobile będziesz mógł zakładać lokaty online.
TAK, zapisani odbiorcy przelewów zostaną przeniesieni do nowego systemu i będą dostępni w nowej bankowości SGB24/SGB24 Biznes.
NIE, zmiana telefonu nie wymaga wizyty w Banku, ale po zmianie urządzenia konieczna jest ponowna aktywacja aplikacji mobilnej oraz Tokena SGB. W razie problemów z aktywacją możesz skontaktować się z Bankiem.
Możesz skontaktować się z naszą infolinią, napisać e-mail, zadzwonić do Doradcy Klienta lub odwiedzić placówkę Banku.
Instrukcje i materiały edukacyjne znajdziesz na stronie internetowej naszego Banku.
Pamiętaj, jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości związane z logowaniem do nowej bankowości internetowej - skontaktuj się z naszym Doradcą. Powiatowy Bank Spółdzielczy we Wrześni nigdy nie poprosi Cię o podawanie danych do logowania.