
- Kredyty i pożyczki hipoteczne
- Kredyty gotówkowe
- Konta
- Lokaty
- Karty płatnicze
- Bankowość elektroniczna
- Pozostałe
Sprawdź
szczegóły
Dzień dobry,
w trosce o Twoje bezpieczeństwo i potrzeby zmieniamy się dla Ciebie.
13 października 2025 r. wprowadzimy nowy system informatyczny w Banku, a tym samym nową bankowość internetową SGB24 oraz SGB24 Biznes.
Co to dla Ciebie oznacza?
⇒ Twój numer konta się nie zmieni
⇒ Nie ulegają zmianie opłaty za prowadzenie konta
⇒ Twoje karty płatnicze będą działać dalej, więc nie musisz ich wymieniać na nowe
⇒ Zmieni się Twój identyfikator przeznaczony do logowania – zalogujesz się nim do nowej bankowości internetowej, poprzedzając go literami WR
⇒ Zmieni się Twoje hasło w przypadku korzystania z autoryzacji za pomocą kodów SMS. Otrzymasz je w momencie pierwszego logowania do nowej bankowości SGB24 / SGB24 Biznes
Przygotuj się również na pewne utrudnienia, za które PRZEPRASZAMY:
⇒ od 10 października 2025 r. od godz. 16:00 nie zalogujesz się do swojej bankowości internetowej oraz mobilnej, tym samym nie wykonasz żadnych transakcji, a więc także płatności z wykorzystaniem kodów BLIK
⇒ od 10 października 2025 r. od godz. 16:00 nie skorzystasz z naszych bankomatów (recyklerów)
Aplikacja mobilna SGB Mobile
⇒ Od 13 października od godz. 12:00 będziesz logował się już tylko do nowej aplikacji mobilnej SGB Mobile. Jeśli korzystasz z logowania kodem QR, konieczne będzie również pobranie aplikacji Token SGB.
⇒ Zalecamy zainstalowanie obu aplikacji teraz – ich aktywacji dokonasz już od 13 października od godz. 12:00.
Jak rozpocząć korzystanie z nowej bankowości elektronicznej?
Po uruchomieniu nowej bankowości internetowej SGB24 i SGB24 Biznes (13 października 2025 r. od godz. 12:00), zapraszamy do pierwszego logowania zgodnie z poniższą instrukcją:
→ hasło powinno zawierać od 8 do 20 znaków (cyfry i litery)
→ system rozróżnia małe i duże litery – ich wielkość ma więc znaczenie
→ nie używaj polskich znaków diakrytycznych (np. ą, ć, ę, ł, ń, ś, ó, ż, ź)
→ dla większego bezpieczeństwa, użyj znaków specjalnych, tj. znaków interpunkcyjnych, nawiasów, symboli, np. @, #, $, %, &,*, !
→ często zmieniaj swoje hasło, najlepiej przynajmniej raz w miesiącu
Zacznij korzystać z nowej bankowości internetowej SGB24 oraz SGB24 Biznes.
W przypadku Klientów naszego Banku, którzy korzystać będą z bankowości internetowej SGB24 Biznes, konieczne będzie wskazanie spośród użytkowników bankowości elektronicznej osób, którym Bank ma nadać status Administrator:
⇒ to wskazana przez Państwa osoba, która będzie nadawała uprawnienia do bankowości dla pozostałych użytkowników.
WSPARCIE I POMOC
Na wszystkie pytania odpowiedzą nasi Doradcy, dostępni dla Ciebie:
⇒ przez całą dobę pod bezpłatnym numerem 800 888 888 lub – dla połączeń z zagranicy – 61 647 28 46 (opłata zgodna z taryfą operatora)
⇒ pod adresem e-mail: call.center@sgb.pl,
⇒ szczegółowe informacje znajdziesz również w naszych placówkach.
Materiały edukacyjne
Zapraszamy do zapoznania się z przygotowanymi materiałami – w sekcji „Dokumenty do pobrania”.
SGB24/SGB24 Biznes to bankowość internetowa dla klientów indywidualnych i firmowych. Dzięki nim możesz szybko sprawdzić stan konta, zrobić przelew, opłacić rachunki, zarządzać kartami czy złożyć wniosek o nowy produkt bankowy:
„Proces zmiany jest podróżą, która wymaga czasu, cierpliwości i konsekwencji”. Dziękujemy Wam za wyrozumiałość oraz okazane zaufanie!
TAK. 10 października 2025 r. od godz. 16:00 wyłączony zostanie Twój dostęp do bankowości internetowej oraz aplikacji mobilnej – nie wykonasz więc w tym czasie żadnych operacji, nie zalogujesz się bowiem zarówno do bankowości internetowej, jak i aplikacji mobilnej naszego Banku. Nowa bankowość internetowa SGB24 oraz SGB24 Biznes, a także aplikacja mobilna SGB Mobile, udostępnione zostaną Tobie najpóźniej 13 października od godz. 12:00. Przepraszamy za utrudnienia.
TAK. 10 października 2025 r. od godz. 16:00 następować będzie aktualizacja oprogramowania tych urządzeń, tym samym będą one wyłączone i stopniowo uruchamiane. Pełna funkcjonalność wszystkich naszych bankomatów (tzw. recyklerów) powinna zostać przywrócona najpóźniej od 14 października 2025 r. Przepraszamy za utrudnienia.
Niestety NIE, z uwagi na brak dostępu do aplikacji mobilnej naszego Banku, nie będzie mógł dokonać płatności z wykorzystaniem kodu BLIK, wypłacić pieniędzy z bankomatu kodem BLIK, ani też dokonać płatności przelewem na telefon BLIK. Przepraszamy za utrudnienia.
NIE, Twój numer rachunku bankowego nie ulega zmianie.
TAK, wszystkie karty płatnicze będą działać bez przerw i nie wymagają wymiany ani ponownej aktywacji. Pamiętaj tylko, że podczas prac związanych z wdrożeniem nowego systemu informatycznego nie będą działały nasze bankomaty.
TAK:
Token SGB (w formie aplikacji mobilnej) służy do bezpiecznego potwierdzania (autoryzacji) operacji bankowych, takich jak przelewy czy zmiany danych. To wygodna i bezpieczna alternatywa dla kodów SMS.
NIE, po udostępnieniu nowej bankowości internetowej SGB24 oraz SGB24 Biznes Twój identyfikator (login) do logowania nie zmienia się, z tym zastrzeżeniem, iż logując się do nowej bankowości internetowej będziesz poprzedzał dotychczasowy identyfikator dwoma literami WR.
NIE, dostęp do obecnej bankowości internetowej wyłączymy 10 października o godzinie 16:00 – historia operacji za okres ostatnich 12 m-cy dostępna będzie w nowej bankowości internetowej. W przypadku potrzeby skorzystania z dalszej historii operacji, wszelkie informacje pozyskasz u Doradcy w Banku.
Nie, nie musisz przychodzić do Banku – pierwsze logowanie możesz wykonać samodzielnie online, postępując zgodnie z instrukcjami na stronie logowania.
Tak, w aplikacji SGB Mobile będziesz mógł zakładać lokaty online.
Tak, zapisani odbiorcy przelewów zostaną przeniesieni do nowego systemu i będą dostępni w nowej bankowości SGB24/SGB24 Biznes.
Nie, zmiana telefonu nie wymaga wizyty w Banku, ale po zmianie urządzenia konieczna jest ponowna aktywacja aplikacji mobilnej oraz Tokena SGB. W razie problemów z aktywacją możesz skontaktować się z Bankiem.
Możesz skontaktować się z naszą infolinią, napisać e-mail, zadzwonić do Doradcy Klienta lub odwiedzić placówkę Banku.
Instrukcje i materiały edukacyjne znajdziesz na stronie internetowej naszego Banku.
Pamiętaj, jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości związane z logowaniem do nowej bankowości internetowej - skontaktuj się z naszym Doradcą. Powiatowy Bank Spółdzielczy we Wrześni nigdy nie poprosi Cię o podawanie danych do logowania.