Alert informacyjny

Pamiętaj! Kiedy ktoś prosi Cię o kod BLIK, zawsze działaj ostrożnie i potwierdź tożsamość osoby, zanim podasz jej jakiekolwiek informacje. Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą oszustwa, natychmiast zadzwoń na Infolinię SGB czynną 24/7: 800 88 88 88

BLIK

płać szybko i wygodnie za zakupy

Sprawdź
szczegóły

Hero scroll down icon

Gdzie użyć BLIKA?

Szybko zapłacisz i wypłacisz! BLIK zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala na płatności za zakupy w internecie i sklepach stacjonarnych oraz wypłacanie pieniędzy z oznaczonych BLIKIEM bankomatów przy użyciu smartfona z aplikacją mobilną NASZ BANK oraz aplikacją mobilną SGB Mobile.

 

BLIK to szybka, bezpieczna i wygodna metoda płatności:

  • nie musisz logować się do banku
    • nie podajesz danych karty płatniczej
      • widzisz kwotę i odbiorcę płatności
        • akceptujesz każdą transakcję

 

Gdzie znajdę BLIKA?

  • w aplikacji mobilnej NASZ BANK oraz
  • aplikacji mobilnej SGB Mobile,

które są dostępne dla smartfonów z systemem Android i iOS. Możesz je pobrać w sklepie Google Play i App Store na swoim smartfonie.

W zależności od systemu operacyjnego (Android lub iOS) wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację:

  • Google Play
  • App store

BLIKUJ mądrze

Pamiętaj o bezpieczeństwie, zabezpiecz swój smartfon przed kradzieżą i nieuprawnionym dostępem!

 

Warunki i korzyści

wygodne płatności za zakupy on line i w sklepach stacjonarnych

szybkie płatności bez konieczności logowania do bankowości internetowej

bezpieczeństwo płatności na każdym etapie akceptacji transakcji

wysoki komfort płatności - potrzebujesz tylko telefon

Informacje dodatkowe

Aplikacja mobilna NASZ BANK - jak aktywować BLIK-a?

  1. zaloguj się do aplikacji mobilnej NASZ BANK
  2. wejdź w ustawienia (BLIK)
  3. przesuń suwak na tryb „WŁĄCZONY” i ZAPISZ
  4. zaakceptuj kodem e-PIN do aplikacji mobilnej
  5. GOTOWE

Aplikacja mobilna SGB Mobile - jak aktywować BLIK-a?

  1. zaloguj się do aplikacji mobilnej SGB Mobile
  2. wejdź w ustawienia (BLIK – dolna część ekranu)
  3. rozpocznij aktywację
  4. wskaż rachunek do płatności BLIK
  5. naciśnij przycisk „POTWIERDŹ”
  6. GOTOWE

Czy używanie BLIK-a jest bezpieczne?

Tak, jest to bezpieczne.

Wykonanie transakcji BLIK-iem wymaga dostępu do aplikacji mobilnej Portfel SGB, która zabezpieczona jest 6-cyfrowym kodem PIN.

Każda transakcja jest dodatkowo potwierdzana na urządzeniu mobilnym.

Na ekranie potwierdzenia widoczna jest m.in. kwota, rodzaj oraz odbiorca transakcji.

Czy mogę korzystać z BLIK-a za granicą?

Nie. Z płatności BLIK-iem można korzystać tylko na terenie Polski.

Na jakich urządzeniach działa BLIK?

BLIK działa na urządzeniach mobilnych z oprogramowaniem iOS oraz Android poprzez aplikacje mobilną NASZ BANK lub SGB Mobile.

Do działania aplikacji niezbędne jest połączenie z internetem (pakiet danych lub wi-fi).

Jak płacić BLIK-iem w Internecie?

1. Wybierz „Płatność BLIK”.
2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji.
3. Wpisz kod na stronie internetowej.
4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.

Jak płacić BLIK-iem w sklepie?

1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji.
3. Wpisz kod na terminalu.
4. Potwierdź płatność w aplikacji Portfel SGB.

Jak wypłacać BLIK-iem w bankomacie?

1. Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.
2. Wybierz opcję wypłaty BLIK.
3. Wybierz kwotę wypłaty.
4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji i wpisz go w bankomacie.
5. Potwierdź płatność w aplikacji.

Już teraz szybkie i wygodne płatności BLIKIEM w Powiatowym Banku Spółdzielczym we Wrześni!