- Kredyty i pożyczki hipoteczne
- Kredyty gotówkowe
- Konta
- Lokaty
- Karty płatnicze
- Bankowość elektroniczna
- Pozostałe
- Wskaźniki referencyjne
- O banku
- Placówki i bankomaty
- Kontakt
- Aplikacje mobilne
Pamiętaj! Kiedy ktoś prosi Cię o kod BLIK, zawsze działaj ostrożnie i potwierdź tożsamość osoby, zanim podasz jej jakiekolwiek informacje. Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą oszustwa, natychmiast zadzwoń na Infolinię SGB czynną 24/7: 800 88 88 88
606efa39531e2fb6c60822c21330994fpłać szybko i wygodnie za zakupy
Sprawdź
szczegóły
Szybko zapłacisz i wypłacisz! BLIK zastępuje gotówkę i karty płatnicze. Pozwala na płatności za zakupy w internecie i sklepach stacjonarnych oraz wypłacanie pieniędzy z oznaczonych BLIKIEM bankomatów przy użyciu smartfona z aplikacją mobilną NASZ BANK oraz aplikacją mobilną SGB Mobile.
BLIK to szybka, bezpieczna i wygodna metoda płatności:
Gdzie znajdę BLIKA?
które są dostępne dla smartfonów z systemem Android i iOS. Możesz je pobrać w sklepie Google Play i App Store na swoim smartfonie.
W zależności od systemu operacyjnego (Android lub iOS) wybierz odpowiedni sklep i pobierz aplikację:
BLIKUJ mądrze
wygodne płatności za zakupy on line i w sklepach stacjonarnych
szybkie płatności bez konieczności logowania do bankowości internetowej
bezpieczeństwo płatności na każdym etapie akceptacji transakcji
wysoki komfort płatności - potrzebujesz tylko telefon
Tak, jest to bezpieczne.
Wykonanie transakcji BLIK-iem wymaga dostępu do aplikacji mobilnej Portfel SGB, która zabezpieczona jest 6-cyfrowym kodem PIN.
Każda transakcja jest dodatkowo potwierdzana na urządzeniu mobilnym.
Na ekranie potwierdzenia widoczna jest m.in. kwota, rodzaj oraz odbiorca transakcji.
Nie. Z płatności BLIK-iem można korzystać tylko na terenie Polski.
BLIK działa na urządzeniach mobilnych z oprogramowaniem iOS oraz Android poprzez aplikacje mobilną NASZ BANK lub SGB Mobile.
Do działania aplikacji niezbędne jest połączenie z internetem (pakiet danych lub wi-fi).
1. Wybierz „Płatność BLIK”.
2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji.
3. Wpisz kod na stronie internetowej.
4. Potwierdź płatność w swoim smartfonie.
1. Poinformuj sprzedawcę: płacę BLIKIEM!
2. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji.
3. Wpisz kod na terminalu.
4. Potwierdź płatność w aplikacji Portfel SGB.
1. Sprawdź czy bankomat akceptuje wypłatę BLIK.
2. Wybierz opcję wypłaty BLIK.
3. Wybierz kwotę wypłaty.
4. Wygeneruj kod BLIK w aplikacji i wpisz go w bankomacie.
5. Potwierdź płatność w aplikacji.
Już teraz szybkie i wygodne płatności BLIKIEM w Powiatowym Banku Spółdzielczym we Wrześni!