Alert informacyjny

Pamiętaj! Kiedy ktoś prosi Cię o kod BLIK, zawsze działaj ostrożnie i potwierdź tożsamość osoby, zanim podasz jej jakiekolwiek informacje. Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą oszustwa, natychmiast zadzwoń na Infolinię SGB czynną 24/7: 800 88 88 88

Aplikacja mobilna SGB Mobile

Znajdziesz w niej wszystko, czego potrzebujesz do codziennego, bezpiecznego bankowania.

Sprawdź
szczegóły

Hero scroll down icon

Bezpieczna, praktyczna i łatwa w obsłudze.

Dzięki niej masz wygodny dostęp do swoich finansów gdzie i kiedy tylko chcesz. Już nie odkładasz płatności na później – parę kliknięć i masz je z głowy, kontrolujesz swoje karty, zarządzasz subskrypcjami czy zmieniasz limity.

 

Jeśli używasz systemu Android pobierz aplikację w sklepie Google Play i sprawdź, co jeszcze potrafi #SGBMobile:

 

Poznaj wszystkie funkcje #SGBMobile! Jeśli korzystasz z systemu iOS pobierz aplikację w sklepie App Store:

 

 

Z SGB Mobile:

masz dostęp do rachunku kiedy chcesz

W aplikacji sprawdzisz stan konta (dla Twoich rachunków osobistych, oszczędnościowych, walutowych oraz wszystkich kart), historię wydatków i wpływów oraz szczegółowe informacje o koncie.

realizujesz przelewy w dowolnym momencie

Łatwo i bezpiecznie zrealizujesz przelew – za pomocą smartfona lub tabletu. Nie odkładaj płatności na później – parę kliknięć i masz je z głowy.

korzystasz z portfeli cyfrowych i blika

W SGB Mobile szybko aktywujesz usługę BLIK oraz dodasz swoją kartę do portfela cyfrowego Google Pay lub Apple Pay. Płać mobilnie tak jak Ci najwygodniej. W aplikacji masz kontrolę nad swoimi kartami, możesz je zablokować w portfelach cyfrowych na wszystkich urządzeniach mobilnych. To bezpieczeństwo i wygoda w jednym.
zarządzasz subskrypcjami
W jednym miejscu sprawdzisz, w jakich sklepach internetowych zarejestrowana jest Twoja karta płatnicza SGB oraz zablokujesz pobieranie z niej środków przez sklep internetowy. To również śledzenie do jakich abonamentów subskrypcyjnych dodałeś kartę oraz możliwość zablokowania w prosty sposób kolejnej płatności.
zmieniasz limity
Dzienne limity transakcji są dodatkowym zabezpieczeniem Twoich pieniędzy, jednak zdarzają się jednorazowe większe zakupy. Teraz możesz w łatwy i bezpieczny sposób zwiększyć lub zmniejszyć limit za pomocą aplikacji – już nie musisz iść do banku!
ZOBACZ, JAKA JEST ŁADNA

Sprawdź, co możesz zrobić z głównego pulpitu, zaraz po zalogowaniu się do aplikacji:

https://youtu.be/iJmwCxgiEx4

Zobacz, jak łatwo zrobisz przelew w SGB Mobile:

https://youtu.be/wDhrIyugF9M

Spójrz, jak korzystać z BLIKA w aplikacji:

https://youtu.be/KDQKPIKR7g0

 

Przewodnik po SGB Mobile

Pobierz Przewodnik po SGB Mobile

Krok po kroku sprawdzisz wszystkie funkcjonalności aplikacji, dowiesz się jak aktywować aplikację i jak się do niej zalogować.

 

Autopay w SGB Mobile! Stanie w kolejce do bramki na autostradzie to nie jest Twoje ulubione zajęcie? Uruchom usługę automatycznych przejazdów przez autostrady w SGB Mobile i sam decyduj kiedy się zatrzymasz. Dowiedz się więcej.

 

 

Przelewaj BLIKIEM na telefon!

BLIKIEM w aplikacji SGB Mobile szybko i bezpiecznie rozliczysz się ze znajomymi lub przelejesz pieniądze dziecku.

  • Bez numeru konta – wystarczy numer telefonu odbiorcy, który również korzysta z BLIKA
  • Natychmiast – przelew możesz zrobić o każdej porze
  • Bezpłatnie – 0 zł za wykonanie przelewu
  • Do 500 zł jednorazowo

 

Masz pytania?

zadzwoń na bezpłatną infolinię 800 888 888 lub napisz call.center@sgb.pl.

Konsultanci infolinii SGB dostępni są całą dobę.

 

Ogromną wagę przywiązujemy do bezpieczeństwa, dlatego aplikacja posiada szereg zabezpieczeń, a płatności i dyspozycje potwierdzasz bezpiecznymi metodami autoryzacji.

Warunki i korzyści

przelewy zwykłe i natychmiastowe

płatności BLIK

zarządzanie kartami

zmiany limitów

Informacje dodatkowe

Aktywacja 3D Secure w SGB Mobile

Już od 19 października 2020 r. możesz aktywować potwierdzanie płatności w SGB Mobile:

  • Wybierz swoją kartę w aplikacji
  • Wybierz przycisk „Więcej akcji”
  • Wybierz „Aktywuj potwierdzanie transakcji za pomocą 3D Secure”
  • Po pojawieniu się informacji o aktywacji, wybierz opcję „Aktywuj”
  • Potwierdź aktywację PIN-em do aplikacji mobilnej
  • Potwierdzanie płatności w aplikacji mobilnej będzie możliwe (od 31 października 2020 r.

W ten sam sposób możesz w każdej chwili wyłączyć usługę 3D Secure.

Potwierdzanie płatności 3D Secure w SGB Mobile

Jeśli nie jesteś zalogowany do aplikacji:

  • Podczas płatności w internecie dostaniesz na swój telefon powiadomienie z aplikacji SGB Mobile – kliknij w nie
  • Uruchomi się aplikacja SGB Mobile. Zaloguj się do aplikacji wybraną metodą logowania
  • Zobaczysz szczegóły swojej transakcji. Jeżeli wszystko się zgadza, wciśnij „Potwierdź”
  • Transakcja została potwierdzona

Jeśli jesteś zalogowany do aplikacji:

  • Podczas płatności w internecie zostaniesz przeniesiony do ekranu SGB Mobile ze szczegółami transakcji
  • Jeżeli szczegóły transakcji są prawidłowe, wybierz opcję „Podaj PIN”, wprowadź PIN do aplikacji i wciśnij „Potwierdź”
  • Transakcja została potwierdzona

Jak przelewać BLIKIEM na telefon?

Jeśli chcesz odbierać przelewy na telefon BLIK, zarejestruj w aplikacji SGB Mobile swój numer telefonu.

Jeśli chcesz wykonać przelew:

1. Wybierz przycisk „Przelew na telefon BLIK”.
2. Wybierz numer z listy kontaktów lub wpisz go ręcznie.
3. Wybierz rachunek, z którego zostaną pobrane środki.
4. Wpisz kwotę, tytuł przelewu i przejdź „Dalej”.
5. Potwierdź transakcję PIN-em do aplikacji.

Jest przejrzysta, funkcjonalna i po prostu ładna. Znajdziesz w niej wszystko, czego potrzebujesz do codziennego, bezpiecznego bankowania. Miej bank zawsze pod ręką!