Alert informacyjny

Pamiętaj! Kiedy ktoś prosi Cię o kod BLIK, zawsze działaj ostrożnie i potwierdź tożsamość osoby, zanim podasz jej jakiekolwiek informacje. Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą oszustwa, natychmiast zadzwoń na Infolinię SGB czynną 24/7: 800 88 88 88

GENERALI - partner w ubezpieczeniach

Ochrona ubezpieczeniowa na każdym etapie życia

Sprawdź
szczegóły

Hero scroll down icon

 

Ubezpieczenie podróży – KUP ONLINE

Ubezpieczenie samochodu –  KUP ONLINE

Ubezpieczenie domu i mieszkania – KUP ONLINE

NNW indywidualne – KUP ONLINE

NNW dziecka – KUP ONLINE

 

 

Generali Polska jest częścią jednej z największych globalnych firm ubezpieczeniowych i zarządzania aktywami. Zapewnia swoim klientom kompleksową ochronę ubezpieczeniową na każdym etapie życia: od ubezpieczeń majątkowych, takich jak ubezpieczenie samochodu, mieszkania, ubezpieczenia firm przez ubezpieczenia na życie, zarówno indywidualne, jak i grupowe, po fundusze emerytalne i inwestycyjne.

 

 

Generali Agro zapewnia pełną ochronę ubezpieczeniową indywidualnym rolnikom i przedsiębiorstwom rolnym, zarówno tym, którzy uprawiają ziemię, jak i hodowcom zwierząt, właścicielom budynków gospodarczych i maszyn rolniczych. Przewagą konkurencyjną Generali Agro jest zespół doświadczonych ekspertów rolnych, którzy w siedzibie w Poznaniu dbają o stałe doskonalenie produktów i wysoką jakość likwidacji szkód i są wspierani przez pracujących w całej Polsce rzeczoznawców agro. Dzięki temu Generali Agro wspiera klientów w zarządzaniu ryzykiem w ich gospodarstwach.

 

Warunki i korzyści

Wiele sposobów zgłaszania szkody

Gwarantujemy jasne zasady

Szybkie podjęcie i likwidacja Twojej szkody

Pomoc najlepszych ekspertów

Informacje dodatkowe

Kilka wskazówek jak przygotować się do zgłoszenia szkody

  1. Warto sfotografować zniszczenia jeszcze przed sprzątaniem terenu i wykonaniem nawet tymczasowych napraw.
  2. Należy zabezpieczyć uszkodzenia – to sprawi, że nie będą się powiększać.
  3. Szkodę najlepiej zgłosić przez formularz online, a do zgłoszenia dołączyć zdjęcia.
  4. Jeśli będzie konieczna wizyta rzeczoznawcy – poinformujemy o tym klienta.
  5. Jeżeli istnieje konieczność pilnej naprawy – warto, żeby klient poinformował o tym przy zgłaszaniu szkody. Ważne, by wykonał zdjęcia zniszczeń przed przystąpieniem do naprawy i w jej trakcie.
  6. Istotne, by zachować wszystkie paragony/faktury związane z kosztami poniesionymi na naprawę szkód i załączyć je do dokumentacji szkodowej – to pomoże nam zwrócić wydane pieniądze.

Kto może skorzystać z Programu Rabatowego Generali?

Klienci, którzy posiadają opłaconą i aktywną polisę ubezpieczenia:

  • życia i zdrowia,
  • NNW,
  • domu lub mieszkania,
  • samochodu lub motocykla,
  • rolną.

Zarejestruj się na: rabaty.generali.pl

Zapytaj o ofertę doradców w naszym banku!