Alert informacyjny

Pamiętaj! Kiedy ktoś prosi Cię o kod BLIK, zawsze działaj ostrożnie i potwierdź tożsamość osoby, zanim podasz jej jakiekolwiek informacje. Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą oszustwa, natychmiast zadzwoń na Infolinię SGB czynną 24/7: 800 88 88 88

Podpis elektroniczny

niezaprzeczalne potwierdzanie tożsamości na odległość

Sprawdź
szczegóły

Hero scroll down icon

Opis oferty

 

Kwalifikowany podpis elektroniczny Szafir

 

Podpiszesz nim cyfrowo dowolne dokumenty, w każdym formacie. Podłączany do komputera zestaw z czytnikiem i kartą pozwoli Ci złożyć podpis na fakturze, aneksie czy umowie kupna-sprzedaży.

Zapoznaj się z ofertą kwalifikowanych e-podpisów na www.elektronicznypodpis.pl

 

Co zyskasz dzięki podpisowi elektronicznemu Szafir?

  • Mniej kosztów, więcej czasu – zaoszczędzisz pieniądze i czas, do tej pory marnowane na wypisywanie, drukowanie i przesyłanie dokumentów w tradycyjnej formie.
  • Wygoda i użyteczność – podpiszesz dowolną liczbę dokumentów w kilku prostych krokach i zajmie Ci to tylko moment.
  • Gwarancja prawna – kwalifikowany podpis jest równoważny pod względem skutków prawnych podpisowi własnoręcznemu. Dokument opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym jest honorowany zarówno w Polsce, jak w i Unii Europejskiej. Podpisywane dokumentu możesz dodatkowo uzupełnić o kwalifikowany znacznik czasu, dający prawne potwierdzenie daty istnienia dokumentu.
  • Dbałość o środowisko – zapomnisz o kupowaniu papieru i tuszu do drukarki, dbając tym samym o drzewa, czyste powietrze i całą naszą planetę.

 

 

Podpis możesz zamówić klikającZamów podpis

 

Więcej szczegółów na: www.elektronicznypodpis.pl

Warunki i korzyści

Bezpieczeństwo - niezaprzeczalne potwierdzenie tożsamości

Integralność – informacje chronione przed zmianami

Oszczędność czasu – wszelkie formalności załatwisz w Banku

Unikatowość podpisu

Informacje dodatkowe

Do czego wykorzystasz e-podpis?

Kwalifikowany podpis elektroniczny można wykorzystać wszędzie tam, gdzie stosuje się tradycyjne pisma, np. w kontaktach biznesowych czy z administracją – do sygnowania deklaracji ZUS, rozliczeń podatkowych, wymiany dokumentacji z GUS, GIIF, KRS, JPK. Korzystając z e-podpisu, można także zgłosić narodziny dziecka czy uzyskać odpis aktu z urzędu stanu cywilnego, a także zawrzeć umowę cywilno-prawną, kontrakt, złożyć ofertę handlową czy zamówienie.

E-podpis sprawia, że pozornie skomplikowane operacje można załatwić w pełni zdalnie i błyskawicznie – bez konieczności drukowania, skanowania czy wysyłania wrażliwych dokumentów pocztą tradycyjną. Dokumenty podpisane elektronicznie mają taką samą moc prawną, jak ich papierowe odpowiedniki. Kwalifikowany e-podpis od KIR gwarantuje zachowanie najwyższych standardów bezpieczeństwa i zgodność z unijnym rozporządzeniem eIDAS, co sprawia, że podpisany dokument jest respektowany we wszystkich krajach członkowskich Unii Europejskiej. Ułatwia to m.in. udział w europejskich postępowaniach przetargowych.

Dlaczego warto zakupić zestaw do składania kwalifikowanego podpisu elektronicznego Szafir?

  • dostępność – największa w Polsce sieć własnych oddziałów, dzięki czemu każdy bank ma łatwy dostęp do usług związanych z e-podpisem, w tym profesjonalnego doradztwa,
  • wygoda – ponad 700 placówek banków spółdzielczych współpracujących z KIR i wydających zestawy do składania e-podpisu (certyfikaty kwalifikowane), dzięki czemu ich odbiór jest możliwy w całej Polsce,
  • proste procedury – najprostsza procedura wydawania zestawów do e-podpisów, co znacznie skraca czas związany z wdrożeniem rozwiązania w banku,
  • umocowanie prawne – KIR jest wpisany do rejestru prowadzonego przez Ministerstwo Rozwoju jako kwalifikowany dostawca usług zaufania,
  • elastyczność sprzedaży:
    • możliwość zakupu e-podpisu zarówno online, jak i w oddziale lub u partnera, co pozwala bankowi wybrać metodę zgodną z obowiązującym w nim procesem składania zamówień,
    • zawieranie umów zarówno na czas określony, jak i nieokreślony,
    • możliwość zapłaty po wykonaniu usługi, bez konieczności dokonywania przedpłat,
    • dowóz, instalacja i szkolenie z obsługi certyfikatu na życzenie klienta.

Podpis elektroniczny w Powiatowym Banku Spółdzielczym we Wrześni umożliwia szybkie i bezpieczne podpisywanie dokumentów na odległość.