
- Finansowanie działalności
- Konta
- Lokaty
- Karty płatnicze
- Bankowość elektroniczna
- Wspólnoty mieszkaniowe
- NON PROFIT
Doładowania telefonów zostały wyłączone w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej do dnia 13 października. Powrócą po migracji Banku na nowy system.
b326a158c4786bd87fc16540662f492aw trosce o bezpieczeństwo Twoich pieniędzy
Sprawdź
szczegóły
Jeżeli nie możesz odnaleźć karty, zanim dokonasz jej zastrzeżenia, możesz ją czasowo zablokować. Gdy odnajdziesz kartę, będzie ją mógł ponownie samodzielnie uruchomić. Czasowej blokady karty płatniczej dokonasz w:
Jak zastrzec lub aktywować kartę?
Zastrzeżenia lub aktywacji możesz także dokonać przez całą dobę, siedem dni w tygodniu pod numerami telefonów:
Wszelkie informacje dotyczące Systemu Zastrzegania Kart dostępne są na stronie internetowej: www.zastrzegam.pl .
Na wniosek Posiadacza rachunku Bank może zastrzec wszystkie karty wydane do rachunku:
– zastrzeżenie dokonane jest do końca terminu ważności karty
– zastrzeżenie karty nie może być odwołane
– zastrzeżenie może być dokonane przez Bank lub posiadacza rachunku/użytkownika karty
Po zastrzeżeniu karty zamów od razu nową – a do tego czasu korzystaj z innych dostępnych funkcjonalności, jakie daje:
– BLIK
W przypadku utraty lub kradzieży karty płatniczej, natychmiast dokonaj jej zastrzeżenia - dbaj o bezpieczeństwo swoich środków.