- Finansowanie działalności
- Konta
- Lokaty
- Karty płatnicze
- Bankowość elektroniczna
- Wspólnoty mieszkaniowe
- NON PROFIT
- Wskaźniki referencyjne
- O banku
- Placówki i bankomaty
- Kontakt
- Aplikacje mobilne
Pamiętaj! Kiedy ktoś prosi Cię o kod BLIK, zawsze działaj ostrożnie i potwierdź tożsamość osoby, zanim podasz jej jakiekolwiek informacje. Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą oszustwa, natychmiast zadzwoń na Infolinię SGB czynną 24/7: 800 88 88 88
606efa39531e2fb6c60822c21330994fw trosce o bezpieczeństwo Twoich pieniędzy
Sprawdź
szczegóły
Jeżeli nie możesz odnaleźć karty, zanim dokonasz jej zastrzeżenia, możesz ją czasowo zablokować. Gdy odnajdziesz kartę, będzie ją mógł ponownie samodzielnie uruchomić. Czasowej blokady karty płatniczej dokonasz w:
Jak zastrzec kartę?
Zastrzeżenia możesz także dokonać przez całą dobę, siedem dni w tygodniu pod numerami telefonów:
Wszelkie informacje dotyczące Systemu Zastrzegania Kart dostępne są na stronie internetowej: www.zastrzegam.pl .
Na wniosek Posiadacza rachunku Bank może zastrzec wszystkie karty wydane do rachunku:
– zastrzeżenie dokonane jest do końca terminu ważności karty
– zastrzeżenie karty nie może być odwołane
– zastrzeżenie może być dokonane przez Bank lub posiadacza rachunku/użytkownika karty
Po zastrzeżeniu karty zamów od razu nową – a do tego czasu korzystaj z innych dostępnych funkcjonalności, jakie daje:
– BLIK
– smartKARTA
– sm@rt wypłata
W przypadku utraty lub kradzieży karty płatniczej, natychmiast dokonaj jej zastrzeżenia - dbaj o bezpieczeństwo swoich środków.