Alert informacyjny

Pamiętaj! Kiedy ktoś prosi Cię o kod BLIK, zawsze działaj ostrożnie i potwierdź tożsamość osoby, zanim podasz jej jakiekolwiek informacje. Jeśli podejrzewasz, że jesteś ofiarą oszustwa, natychmiast zadzwoń na Infolinię SGB czynną 24/7: 800 88 88 88

Zastrzeganie kart płatniczych

w trosce o bezpieczeństwo Twoich pieniędzy

Sprawdź
szczegóły

Hero scroll down icon

Jak zablokować kartę?

Jeżeli nie możesz odnaleźć karty, zanim dokonasz jej zastrzeżenia, możesz ją czasowo zablokować. Gdy odnajdziesz kartę, będzie ją mógł ponownie samodzielnie uruchomić. Czasowej blokady karty płatniczej dokonasz w:

  • aplikacji mobilnej NASZ BANK
  • aplikacji mobilnej SGB Mobile
  • bankowości internetowej

 

Jak zastrzec kartę?

 

Zastrzeżenia możesz także dokonać przez całą dobę, siedem dni w tygodniu pod numerami telefonów:

  • z kraju – tel. (22) 515 31 50
  • z zagranicy – tel. 00 48 22 515 31 50
  • pod numerem telefonu, w ramach którego funkcjonuje Krajowy System Zastrzegania Kart ZBP (+48) 828 828 828

 

Wszelkie informacje dotyczące Systemu Zastrzegania Kart dostępne są na stronie internetowej: www.zastrzegam.pl .

 

Na wniosek Posiadacza rachunku Bank może zastrzec wszystkie karty wydane do rachunku:

– zastrzeżenie dokonane jest do końca terminu ważności karty

– zastrzeżenie karty nie może być odwołane

– zastrzeżenie może być dokonane przez Bank lub posiadacza rachunku/użytkownika karty

 

Po zastrzeżeniu karty zamów od razu nową – a do tego czasu korzystaj z innych dostępnych funkcjonalności, jakie daje:

– BLIK

– smartKARTA

– sm@rt wypłata

 

W przypadku utraty lub kradzieży karty płatniczej, natychmiast dokonaj jej zastrzeżenia - dbaj o bezpieczeństwo swoich środków.