Jeżeli nie możesz odnaleźć karty, zanim dokonasz jej zastrzeżenia, możesz ją czasowo zablokować. Gdy odnajdziesz kartę, będzie ją mógł ponownie samodzielnie uruchomić. Czasowej blokady karty płatniczej dokonasz w:
- aplikacji mobilnej NASZ BANK
- aplikacji mobilnej SGB Mobile
- bankowości internetowej
Jak zastrzec kartę?
Zastrzeżenia możesz także dokonać przez całą dobę, siedem dni w tygodniu pod numerami telefonów:
- z kraju – tel. (22) 515 31 50
- z zagranicy – tel. 00 48 22 515 31 50
- pod numerem telefonu, w ramach którego funkcjonuje Krajowy System Zastrzegania Kart ZBP (+48) 828 828 828
Wszelkie informacje dotyczące Systemu Zastrzegania Kart dostępne są na stronie internetowej: www.zastrzegam.pl .
Na wniosek Posiadacza rachunku Bank może zastrzec wszystkie karty wydane do rachunku:
– zastrzeżenie dokonane jest do końca terminu ważności karty
– zastrzeżenie karty nie może być odwołane
– zastrzeżenie może być dokonane przez Bank lub posiadacza rachunku/użytkownika karty
Po zastrzeżeniu karty zamów od razu nową – a do tego czasu korzystaj z innych dostępnych funkcjonalności, jakie daje:
– BLIK
– smartKARTA
– sm@rt wypłata

W przypadku utraty lub kradzieży karty płatniczej, natychmiast dokonaj jej zastrzeżenia - dbaj o bezpieczeństwo swoich środków.