NASZ BANK to nowoczesna aplikacja mobilna do dyspozycji użytkowników serwisu bankowości internetowej Powiatowego Banku Spółdzielczego we Wrześni. Umożliwia ona korzystanie z usługi bankowości internetowej na urządzeniach mobilnych typu smartfon i tablet.

Jeśli chcesz bezpiecznie i wygodnie korzystać z usług Banku na urządzeniach mobilnych, nie czekać na SMS-y, szybko i bezpiecznie autoryzować dyspozycje, pobierz i uruchom aplikację Nasz Bank na swoim urządzeniu mobilnym!
Aplikacja mobilna NASZ BANK umożliwia:
- swobodny i bezpieczny dostęp do usług Banku na urządzeniach mobilnych,
- wygodna obsługa urządzeń z ekranem dotykowym,
- weryfikacja dostępnych środków i ostatniej operacji przed zalogowaniem,
- lista rachunków, lokat, salda, informacje,
- lista kredytów, opis, harmonogramy spłat,
- historia operacji, filtrowanie, wyszukiwanie,
- przelewy jednorazowe, predefiniowane, ZUS, US,
- przelewy QR (płatności bez wpisywania danych),
- logowanie – kod PIN, odcisk palca, rozpoznawanie twarzy,
- wiadomości i powiadomienia PUSH (automatyczne komunikaty wyświetlane w aplikacji),
- mobilna autoryzacja zgodna z PSD2 (token elektroniczny),
- geolokalizacja (wyszukiwanie bankomatów i placówek Banku).
Dostęp do aplikacji mobilnej NASZ BANK chroniony jest kodem e-PIN lub z wykorzystaniem cech biometrycznych.
Zachęcamy do korzystania z naszej aplikacji!!!
swobodny dostęp do rachunku 24 h, 7 dni w tygodniu
bezpieczny i wygodny sposób autoryzacji przelewów internetowych
historia operacji zawsze pod ręką
- Pobierz aplikację mobilną z odpowiedniego sklepu internetowego. Wybór sklepu uzależniony jest od systemu operacyjnego działającego na Twoim urządzeniu mobilnym.
- Jeśli posiadasz urządzenie z systemem Android – odszukaj aplikację „NASZ BANK” w sklepie Google Play.
- Jeśli korzystasz z iOS (Apple) – możesz zainstalować aplikację „PBS we Wrześni” bezpośrednio ze sklepu App Store.
- Uruchom aplikację i postępuj zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi w aplikacji.
- Zaloguj się do Internet Banking i dodaj swoje urządzenie postępując zgodnie ze wskazówkami wyświetlanymi na ekranie.
Gotowe – Proces aktywacji zakończył się pomyślnie.
Pobranie i korzystanie aplikacji Nasz Bank jest bezpłatne. Nawiązuje ona jednak połączenie z Internetem i należy sprawdzić jakie opłaty nalicza operator sieci komórkowej za transmisję danych.
Mobilna Autoryzacja, to alternatywny sposób potwierdzania operacji wykonywanych w bankowości internetowej, zastępuje ona jednorazowe hasła z kart kodów lub wysyłane w komunikatach SMS. Z mobilnej autoryzacji można korzystać jedynie w Aplikacji.
Aplikację można aktywować na maksymalnie czterech urządzeniach mobilnych jednocześnie. Należy jednak pamiętać, że zalogowanie do Aplikacji na jednym urządzeniu mobilnym, spowoduje wygaśnięcie sesji w bankowości na innym urządzeniu.
W przypadku utraty np. telefonu, należy w serwisie bankowości internetowej usunąć powiązane urządzenie (Ustawienia Kanały dostępu i urządzenia Usuń urządzenie).
Aplikacja mobilna NASZ BANK w Powiatowym Banku Spółdzielczym we Wrześni to darmowe rozwiązanie na smartfon umożliwiające pełną i bezpieczną kontrolę finansów przedsiębiorstwa w dowolnym momencie.