Karta mobilna Visa

Operacje bezgotówkowe

Opis oferty

Jeśli szukasz prostego, wygodnego i bezproblemowego sposobu płacenia za wszystko, karta mobilna Visa jest dla Ciebie. Warunkiem ubiegania się o kartę jest posiadanie lub otwarcie konta osobistego w Banku.

  • wygodne płacenie telefonem bez konieczności noszenia portfela,
  • możliwość płacenia w sklepach i punktach usługowych wyposażonych w terminale akceptujące karty zbliżeniowe Visa, zarówno w kraju jak i za granicą,
  • każda transakcja dokonywana jest w oparciu o środki pieniężne dostępne na rachunku bankowym użytkownika,
  • dokonywanie szybkich płatności zbliżeniowych poprzez odblokowanie ekranu telefonu i zbliżenie telefonu do terminala akceptującego karty zbliżeniowe Visa – powyżej kwoty 50 zł konieczne potwierdzenie numerem PIN,
  • możliwość wypłacania gotówki z bankomatów po udostępnieniu odpowiednich urządzeń,
  • rozwiązanie niezależne od operatorów telefonii komórkowej,
  • brak konieczności posiadania karty SIM NFC lub umowy z operatorem telefonii komórkowej,
  • historia transakcji w Portfelu SGB (do 30 dni wstecz).

  • przed wgraniem aplikacji zainstaluj na swoim telefonie oprogramowanie antywirusowe i aktualizuj je na bieżąco, ponadto zaleca się ustawienie blokady ekranu telefonu (PIN, wzór lub odcisk palca),
  • karta pozostaje cały czas w rękach posiadacza,
  • możliwość ustawienia PIN zabezpieczającego dostęp do aplikacji Portfel SGB,
  • możliwość wyłączenia płatności automatycznych,
  • konieczność potwierdzenia PINem transakcji powyżej 50 PLN.
  • rachunek ROR lub ROR Junior,
  • telefon z systemem operacyjnym Android w wersji minimum 4.4 i obsługą NFC
  • oraz zamówić kartę w placówce Banku oferującego produkt. Po złożeniu wniosku, a następnie podpisaniu umowy, karta mobilna VISA może być zainstalowana w telefonie.

W celu uzyskania informacji o dostępności produktu lub usługi i o szczegółach oferty oraz informacji o opłatach i prowizjach, skontaktuj się z Bankiem.

W przypadku utraty karty, jej Posiadacz/Użytkownik powinien niezwłocznie telefonicznie zastrzec kartę podając numer karty. Zastrzeżenia karty można dokonać przez całą dobę przez 7dni w tygodniu pod numerami telefonu:

  • w kraju – tel. 22 515 31 50
  • zagranicy – tel. (+48) 22 515 31 50
  • w banku wydającym kartę
  • w Krajowym Systemie Zastrzegania Kart ZBP – (+48) 828 828 828