Karty debetowe

Operacje bezgotówkowe

Opis oferty

Karty do rachunku dla osób fizycznych to wygodny, szybki i bezpieczny dostęp do pieniędzy zgromadzonych na koncie osobistym. Kartami płatniczymi można dokonywać płatności w Polsce i na całym świecie za towary i usługi w formie bezgotówkowej, oraz wypłaty gotówki w bankomatach oznaczonych logo umieszczonym na awersie i /lub rewersie karty.

Karty bez funkcji zbliżeniowej:

  • Maestro
  • Visa Electron
  • Visa Electron „młodzieżowa”

Karty  funkcją zbliżeniową:

  • MasterCard Debit Paypass
  • MasterCard Debit Paypass „młodzieżowa”
  • MasterCard Debit Paypass KKS Lech
  • Visa Electron payWave
  • Visa Electron payWave „młodzieżowa”
  •  wypłaty gotówki w bankomatach
  • wypłaty gotówki w kasach banków, wyposażonych w POS (czytnik kart)
  • płatności bezgotówkowych w punktach handlowo-usługowych wyposażonych w terminal POS
  • usługa Cash Back czyli wypłata gotówki jednorazowo w sklepach podczas płatności kartą
  • płatności internetowe

W przypadku utraty karty, jej Posiadacz/Użytkownik powinien niezwłocznie telefonicznie zastrzec kartę podając numer karty. Zastrzeżenia karty można dokonać przez całą dobę przez 7dni w tygodniu pod numerami telefonu:

  • w kraju – tel. 22 515 31 50
  • zagranicy – tel. (+48) 22 515 31 50
  • w banku wydającym kartę
  • w Krajowym Systemie Zastrzegania Kart ZBP – (+48) 828 828 828

3D – Secure umożliwia dokonywanie przez Internet płatności o zwiększonym stopniu bezpieczeństwa. Każda transakcja potwierdzana jest dodatkowym hasłem, które klient nadaje przy rejestracji karty w tej usłudze.

Rejestracja karty wykonywana jest jednokrotnie- klient w trakcie dokonywania płatności w sklepie internetowym zostanie poproszony o rejestrację, która wymaga potwierdzenia jego tożsamości poprzez podanie danych osobowych znanych przez Bank i ustalenie hasła. Przy kolejnych zakupach przez Internet poza podaniem danych z karty, potwierdzenie płatności będzie polegać na podaniu ustalonego hasła.

Podczas rejestracji klient określa również komunikat osobisty PAM (Personal Assurance Message)- tekst, który będzie wyświetlany przy każdej płatności kartą i stanowi dodatkowe potwierdzenie autentyczności strony.

Jak wygląda rejestracja karty w usłudze podczas płatności przez internet ?

Uwaga: w procesie rejestracji wymagane jest podanie (dotyczy kart: Maestro, VISA Electron i VISA Electron „młodzieżowa”) pisemnie w Banku hasła tymczasowego; klient najwcześniej kolejnego dnia roboczego przy rejestracji karty w usłudze 3D-Secure zmienia hasło tymczasowe na hasło własne.

System posiada certyfikację organizacji płatniczych Visa International oraz Mastercard International.

Klient może również zarejestrować kartę przed dokonaniem płatności kartą przez Internet:

przycisk_Maestro.jpg

przycisk_lista2.jpg

Button4.jpg
przycisk_lista3.jpg