Szanowni Państwo !

Mając na uwadze potrzebę promocji wizerunku Banków Spółdzielczych SGB, jako banków zaangażowanych społecznie, a przede wszystkim bliskich i przyjaznych ludziom, SGB-Bank przygotował kampanię wizerunkową Banków Spółdzielczych zrzeszonych w SGB, która rozpoczęła się 21 listopada i potrwa do 18 grudnia br.

W tym czasie w TVP oraz w Telewizji Polsat będzie można zobaczyć 15- i 30-sekundowe spoty wizerunkowe, a w telewizji TVN także billboard sponsorski emitowany przed programami i zaraz po nich. W spocie w rolę aktorów wcieliły się dzieci, które prostym językiem, w sposób zupełnie spontaniczny, opowiedziały o swojej wizji bankowości.

Dodatkowym elementem, który pojawia się zarówno w spotach, jak również w billboardzie sponsorskim jest serce, które jako prosty i rozpoznawalny symbol doskonale oddaje idee Banków Spółdzielczych, jako banków z sercem. Dobre i godne zaufania relacje to coś co wyróżnia Banki Spółdzielcze, dlatego chcielibyśmy, żeby symbol serca towarzyszył nam zarówno w trakcie kampanii, ale również po jej zakończeniu. Ponadto hasłem, które umieściliśmy na plakacie – W świecie, w którym liczą się pieniądze, my pamiętamy o ludziach – chcemy podkreślać, że w Bankach Spółdzielczych to człowiek stawiany jest na pierwszym miejscu.

sila_grupy

powrót do listy aktualności